• 8.985.835 stemmen

All about George - Seizoen 1 (2005)

Show titel: All about George

Ontwikkeld door: Mike Bullen en Mike Bullen

Met: Lorraine Burroughs, Rik Mayall en Sian Brooke

Datum van release: donderdag 29 september 2005

Eerst uitgezonden op: ITV (Verenigd Koninkrijk)

Plot All about George

All About George volgt de beproevingen van een koppel, George en Annie, dat maar niet verlost kan raken van alle problemen rondom hun uitgebreide familie. Zo moeten ze zien om te gaan met hun puberende kinderen en werkt George samen met zijn broer in het bedrijf van zijn vader. De problemen en dagelijkse beslommeringen van vijf generaties worden getoond met George als middelpunt.

Afleveringen Seizoen 1 (2005)

29 september 2005 (50 minuten)

George probeert een geschikt feest voor zijn huwelijksjubileum te plannen, maar hij wordt constant lastig gevallen door zijn familieleden.

6 oktober 2005 (50 minuten)

George komt midden in een ruzie van Annie en Amy terecht, en daar bovenop raakt hij ook nog eens betrokken bij de problemen van Laura.

13 oktober 2005 (50 minuten)

Annie heeft het gevoel dat ze iets mist in haar leven, ze besluit zich kandidaat te stellen voor de lokale verkiezingen. George praat met de pers over de kwaliteiten van zijn vrouw.

20 oktober 2005 (50 minuten)

Wanneer Kay een knobbeltje op haar borst vindt besluit Gordon het bedrijf aan zijn zonen over te dragen zodat hij meer tijd met Kay kan doorbrengen. Katie introduceert Russell in haar christelijke jeugdgroep en Lily krijgt een steeds diepere band met Ted.

27 oktober 2005 (50 minuten)

Ted choqueert iedereen wanneer hij Lily ten huwelijk vraagt. Ash wil graag met Laura samenwonen maar zij twijfelt. Gordon krijgt een hartaanval.

3 november 2005 (50 minuten)

Russell komt erachter dat hij homoseksueel is en probeert zelfmoord te plegen. Lily krijgt last van koudwatervrees omtrent haar huwelijk. Laura en Ash realiseren zich dat het vuur uit hun relatie is. George draait door wanneer hij achter de affaire van Dave en Jess komt.

Leuke, sympathieke feelgood serie die qua verhaal niet al te veel om het lijf heeft. Af en toe een beetje soapy, wat drama, wat komedie, wat coming-of-age, alles zit er wel in. Toch kijkt de serie ontzettend gemakkelijk weg en worden de afleveringen alleen maar beter. Prima acteerwerk en leuke bijrollen van o.a. David Mitchell zorgen ervoor dat ik me prima geamuseerd heb met deze 'kleine' serie.