• 8.985.334 stemmen

Lee Evans: So What Now? - Seizoen 1 (2001)

Show titel: Lee Evans: So What Now?

Ontwikkeld door: Lee Evans

Met: Lee Evans, Sophie Thompson en Steven O'Donnell

Datum van release: maandag 26 maart 2001

Eerst uitgezonden op: BBC One (Verenigd Koninkrijk)

Plot Lee Evans: So What Now?

Nadat Lee, een werkloze muzikant, door zijn vrouw Eileen uit huis wordt gezet, besluit hij bij zijn vriend Stuart te gaan wonen. Wanneer Lee het huis van Stuart vernield, door het per ongeluk op te blazen, moeten de twee op zoek naar een nieuw onderkomen. Een ongeluk zit echter in een klein hoekje, en Lee blijkt dit soort ongelukjes van nature aan te trekken. Helaas zijn vooral Stuart en zijn hospita Heather hier de dupe van.

Afleveringen Seizoen 1 (2001)

1. 1. Moving Out

26 maart 2001 (30 minuten)

Lee moet op zoek naar een nieuw onderkomen, nadat hij het huis van een vriend per ongeluk heeft afgebrand.

2. 2. Sofa So Good

2 april 2001 (30 minuten)

Wanneer Lee zijn ring kwijtraakt, gaat hij hier enthousiast naar op zoek. Hij meent dat de ring in de bank van Heather vast is komen te zitten.

3. 3. Swinger

9 april 2001 (30 minuten)

Stuart vindt dat Lee toe is aan een nieuwe vriendin. De date loopt uit op een fiasco. Stuart, Lee en Heather gaan met z'n drieën naar een stripclub op zoek naar de ware.

4. 4. The House Guest

16 april 2001 (30 minuten)

Lee raakt per ongeluk een oude man met zijn auto en besluit om de man beter te leren kennen. Hier krijgt Lee snel spijt van.

5. 5. Act of God

23 april 2001 (30 minuten)

Stuart probeert Lee een levensverzekering te laten afsluiten.

6. 6. Fear of Flying

30 april 2001 (30 minuten)

Stuart, Heather en Lee hebben de kans om samen op vakantie te gaan. Lee's vliegangst lijkt echter roet in het eten te gooien.

7. 7. The Limo

15 mei 2001 (30 minuten)

Lee, Stuart en Heather rijden mee in een limousine, maar onderweg gaat het helemaal mis.

8. 8. Parole

22 mei 2001 (30 minuten)

De vader van Heather is voorwaardelijk vrijgelaten en is van plan om langs te komen. Lee twijfelt of deze man wel te vertrouwen is.

Als mega fan van Lee Evans (4x naar de UK gevlogen om zijn stand-up show te kunnen bijwonen) kan ik het niet over mijn hart verkrijgen om minder dan 2 sterren te geven voor deze draak van een serie. Lee heeft de serie zelf geschreven maar gaf al in meerdere interviews aan zijn eigen show niet terug te herkennen op het moment van filmen. De studiobazen hadden zijn script herschreven en herschreven totdat er deze ellende uitkwam; een slapstick serie zonder enige diepgang of niveau.

Lee is ontzettend teleurgesteld en zijn fans en overige kijkers ook; wat over is gebleven is namelijk deze uitermate irritante en gewoon niet leuke comedy serie. Gelukkig hebben we altijd zijn stand up shows nog die natuurlijk van ongekende kwaliteit zijn.