• 8.985.838 stemmen

Breeders - Seizoen 2 (2021)

Show titel: Breeders

Ontwikkeld door: Chris Addison, Simon Blackwell en Martin Freeman

Met: Martin Freeman, Daisy Haggard en Jayda Eyles

Datum van release: maandag 22 maart 2021

Eerst uitgezonden op: FX (Verenigde Staten)

• Disney+ Bekijk seizoen 2 via Disney+

Plot Breeders

Paul en Ally jongleren met een fulltime carrière, ouder wordende ouders, een hypotheek, veranderingen in hun relatie en de niet benijdenswaardige problemen van het opvoeden van hun jonge kinderen, Luke en Ava. Wanneer de vervreemde vader van Ally voor de deur verschijnt, neemt het gezin in wezen een derde kind aan - maar dit komt met extra bagage en een eigen mening. Paul's eigen ouders, Jackie en Jim, staan klaar om te helpen, maar hun generatie kijkt iets anders tegen het ouderschap aan.

Afleveringen Seizoen 2 (2021)

1. 1. No Surrender

22 maart 2021 (25 minuten)

2. 2. No Fear

22 maart 2021 (22 minuten)

3. 3. No Connection

29 maart 2021 (23 minuten)

4. 4. No Faith

5 april 2021 (24 minuten)

5. 5. No Baby

12 april 2021 (22 minuten)

6. 6. No Choice

19 april 2021 (25 minuten)

7. 7. No Excuses

26 april 2021 (23 minuten)

8. 8. No Friends

3 mei 2021 (27 minuten)

9. 9. No Power, Part I

10 mei 2021 (23 minuten)

10. 10. No Power, Part II

17 mei 2021 (24 minuten)

avatar van depri83

depri83

Seizoen 2 ook weer prima in orde, wel meer gericht op drama dan het eerste.

Hoewel korte afleveringen voelt het geheel niet als gehaast aan.

avatar van Suitehome

Suitehome

S2 van Breeders is een logisch (en nog beter) vervolg op S1. Martin Freeman en Daisy Haggard spelen in S2 ouders van inmiddels jonge tieners. Breeders gaat over veel meer dan de beproevingen en worstelingen rond ouderschap; we krijgen een realistisch kijkje in het leven van een sandwichgeneratie. Humor, drama, familie, vriendschap; ik moet onwillekeurig denken aan het iconische Cold Feet. Breeders begint in S2 luchtig, maar wordt naarmate het einde van de 10 afleveringen in zicht komt beduidend zwaarder van toon. Comedy wordt drama. Met een melancholische ondertoon zoals alleen de Britten dat kunnen.