Mijn Series +

Call Your Mother - Seizoen 1 (2021)

ontwikkeld door Kari Lizer
met Kyra Sedgwick, Rachel Sennott en Joey Bragg

Jean Raines is een moeder met twee uitwonende kinderen die zich afvraagt hoe ze alleen is beland terwijl haar kinderen duizenden kilometers verderop hun beste leven leiden. Ze besluit dat ze bij haar gezin hoort te zijn. Terwijl ze zich weer in hun leven voegt, beseffen haar kinderen dat ze haar misschien meer nodig hebben dan ze dachten.

1. Pilot
  7. Aflevering 7
  8. Aflevering 8
  9. Aflevering 9
  10. Aflevering 10
  • volgende aflevering: woensdag 27 januari (aflevering 2)

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.