Mijn Series +

Name That Tune - Seizoen 1 (2021)

Muziek / Spelprogramma

ontwikkeld door Harry Salter
met Jane Krakowski en Randy Jackson

Muzikale spelshow waarbij de muziekkennis van de deelnemers op de proef wordt gesteld, terwijl ze het uitvechten in een reeks uitdagende muzikale spellen voor geld en prijzen. Elke aflevering bevat twee op zichzelf staande wedstrijden van een half uur waarin twee spelers het tegen elkaar opnemen terwijl ze tegen de klok racen om hun kennis van liedjes te testen, uitgevoerd door de live band. De speler met het meeste geld aan het einde wint het spel en neemt zijn of haar bank mee naar de Golden Medley-bonusronde, om kans te maken op extra geld en mogelijk de hoofdprijs van 100.000 dollar.

1. Aflevering 1
  7. Aflevering 7
  8. Aflevering 8
  9. Aflevering 9
  10. Aflevering 10
  • volgende aflevering: woensdag 20 januari (aflevering 3)

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.