Mijn Series +

Endlings - Seizoen 2 (2021)

Avontuur / Sciencefiction

ontwikkeld door J.J. Johnson
met Kamaia Fairburn, Edison Grant en Michela Luci

Endlings speelt zich af in de nabije toekomst. Vier jonge kinderen wonen samen met een pleegvader, de heer Leopold, op een boerderij. Op een dag ontdekken ze een buitenaards buitenaards wezen op hun land nadat een ruimteschip is neergestort. Het wezen blijkt door de Melkweg te reizen om het laatste dier van elke soort te verzamelen voordat ze uitsterven. Het is nu aan Johnny, Tabby, Finn en Julia om het schip van het wezen te repareren en zijn onschatbare lading van de aarde te krijgen voordat de agenten van de overheid ze te pakken krijgen.

1. Still Hunting
  9. Save Yoursel
  10. Fight or Flight
  11. The Beginning Is the End Is the Beginning
  12. One World One Family

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.