Mijn Series +

Black Lightning - Seizoen 4 (2021)

Actie / Sciencefiction

ontwikkeld door Salim Akil en Mara Brock Akil
met Cress Williams, Nafessa Williams en Cress Williams

Jefferson Pierce is een man die een geheim met zich meedraagt. Als vader van twee dochters en directeur van een middelbare school, die ook fungeert als een veilige haven voor jongeren in een wijk in New Orleans die overspoeld wordt door bendegeweld, is hij een held voor zijn gemeenschap. Negen jaar geleden was Pierce een andere held. Begaafd met de bovenmenselijke kracht om elektriciteit te gebruiken en te beheersen, gebruikte hij die krachten om de straten van zijn geboortestad veilig te houden als de gemaskerde burgerwacht Black Lightning. Echter, na het zien van de gevolgen van de schade die zijn alter ego zijn gezin toebracht, liet hij zijn Super Hero-dagen achter zich en vestigde hij zich als een schooldirecteur en een vader. Bijna tien jaar later liggen de dagen van misdaadbestrijding van Pierce lang achter hem, maar als criminaliteit en corruptie zich als een lopend vuurtje verspreiden, keert Black Lightning terug.

1. The Book of Reconstruction: Chapter One
  13. Aflevering 13
  14. Aflevering 14
  15. Aflevering 15
  16. Aflevering 16
  • volgende aflevering: maandag 8 maart (aflevering 5)

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.