• 8.986.571 stemmen

The Masked Singer - Seizoen 2 (2020)

Show titel: The Masked Singer

Met: Gerard Joling, Loretta Schrijver en Ruben Nicolai

Datum van release: zaterdag 26 september 2020

Eerst uitgezonden op: RTL4 (Nederland)

• Videoland Bekijk seizoen 2 via Videoland

Plot The Masked Singer Seizoen 2 (2020)

Vijftien bekende Nederlanders gaan onder leiding van presentator Ruben Nicolai zingend de strijd met elkaar aan in de meest bijzondere kostuums. Twee panels, bestaande uit Gerard Joling en Buddy Vedder en Carlo Boszhard en Loretta Schrijver, doen hun uiterste best om de identiteit van de karakters te achterhalen en met hun speculaties punten te verdienen. Het publiek in de zaal stemt iedere week op basis van de performances wie zijn of haar masker af moet zetten en de show moet verlaten.

Afleveringen Seizoen 2 (2020)

26 september 2020 (1 uur en 28 minuten)

2 oktober 2020 (1 uur en 28 minuten)

9 oktober 2020 (1 uur en 28 minuten)

16 oktober 2020 (1 uur en 28 minuten)

23 oktober 2020 (1 uur en 28 minuten)

30 oktober 2020 (1 uur en 28 minuten)

6 november 2020 (1 uur en 28 minuten)

13 november 2020 (1 uur en 28 minuten)

Achterlijker kan bijna niet.

Nee, welke normale mensen kijken dit soort debieligheid?

avatar van horizons

horizons

Definieer: normaal.

The Oceanic Six schreef:

Nee, welke normale mensen kijken dit soort debieligheid?

Iedereen heeft wel een guilty pleasure toch? Jij hebt Bassie & Adriaan, de ander heeft het weer met Meiland, een obscure anime-serie of dit soort pulp. Moet kunnen!

Ik steek heel voorzichtig mijn vinger op.. Ik begrijp dat dit een compleet debiel programma is maar ik vind dit toch wel geinig. Leukste was in de Amerikaanse versie waarbij Mickey Rourke zijn masker ongevraagd al afdeed omdat hij stikte van de hitte.

brawljeff schreef:

Haha, ik heb een zwak voor B&A, maar al jaren niet meer gekeken hoor.

Iedereen z'n tv-hobby, maar ik snap niet dat mensen naar zang/dans/talenten programma's kijken. Wat een uitgekauwde treurige zooi zeg. Altijd hetzelfde, altijd dezelfde juryleden, altijd dezelfde zenders, altijd dezelfde productiewaarde. Allemachtig. Ik snap sowieso al niet dat mensen nog lineaire tv kijken met alle kansen via streamingdiensten, maar goed. Ze zijn er schijnbaar toch.

avatar van horizons

horizons

Wat betreft die laatste opmerking: gewoon tv aanpleuren en kijken wat je voorgeschoteld krijgt is heel erg makkelijk. Het is dan niet nodig te beslissen welke streaming dienst je kiest, en dan door een verschrikkelijk Netflix menu scrollen, uren voor je beslist wat je wil kijken ( ).