Mijn Series +

Europeaan in New York (2020)

Nederland
Documentaire
Miniserie, 160 minuten

met Arnon Grunberg

In aanloop naar de Amerikaanse presidentsverkiezingen maakt Arnon Grunberg videobrieven over zijn fascinatie, zijn liefde voor de stad New York, voor het land. Al 25 jaar woont de schrijver in New York. In deze tiendelige serie legt hij uit waarom. Arnon Grunberg geeft, in eigen stijl, zijn kijk op de Amerikaanse samenleving. In zijn videobrieven komen onderwerpen voorbij die wat hem betreft belangrijk zijn om dit land beter te begrijpen: religie, emigratie, etniciteit, gezondheidszorg, het leger en het diepe geloof in de Amerikaanse uitzonderingspositie.

1. New York, New York
  7. Mensen Die Je Zullen Opvangen
  8. De Foetus Zondigt Niet
  9. Onverdraagzaamheid Heeft God Niet Nodig
  10. Een Echt Paard
  • volgende aflevering: zaterdag om 22:00 uur (aflevering 9, NPO 2)

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.