Mijn Series +

Jinek - Seizoen 12 (2020)

Nederland
Talkshow

met Eva Jinek

Jinek is een Nederlands praatprogramma dat van 2014 tot 2019 uitgezonden werd bij de publieke omroep. Sinds januari 2020 wordt het programma uitgezonden door RTL 4. Elke werkdag schuiven er gasten uit de actualiteit aan bij presentatrice Eva Jinek. Onderwerpen uit de media, cultuur, sport en maatschappij worden met een scherpe blik behandeld.

1. Aflevering 1
  23. Aflevering 23
  24. Aflevering 24
  25. Aflevering 25
avatar van wimaroca
Waarom staat dit in godsnaam op deze site? snap ik echt niets van...heeft toch echt hélémaal niets temaken met tv-series,net als Beau

Staat buiten van of je dit wel of niet mooi/interessant vind
hoort hier niet op dit forum

avatar van Donkerwoud
Haha, dat ben ik met je eens. Kijk het geregeld, maar zou hier toch niet snel een waardering voor achterlaten.