Mijn Series +

Alan Bennett's Talking Heads - Seizoen 1 (2020)

Alternatieve titel: Talking Heads

1 stem

Verenigd Koninkrijk

ontwikkeld door Alan Bennett
met Jodie Comer, Martin Freeman en Sarah Lancashire

Twaalf personages houden een monoloog over de meest uiteenlopende zaken waar zij zich mee bezig houden in hun leven. Met name dieperliggende persoonlijke problemen komen aan bod waarbij er telkens slechts één persoon aan het woord zal zijn. Van een vriendelijke volwassen man die nog steeds bij zijn moeder woont, tot een actrice die hoopt door te kunnen breken niet wetende in wat voor soort film ze eigenlijk gecast is.

1. A Lady of Letters
  9. Nights in the Garden of Spain
  10. The Hand of God
  11. Miss Fozzard Finds Her Feet
  12. The Shrine

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.