Mijn Series +

Lenox Hill - Seizoen 1 (2020)

1 stem

Documentaire

ontwikkeld door Adi Barash, Josh Braun, Zana Lawrence, Ruthie Shatz en Gabe Spitzer
met John Boockvar, David Langer en Mirtha Macri

Een intieme blik op het leven van vier artsen - twee hersenchirurgen, een spoedeisende hulp arts en een chef-assistent OBGYN - terwijl ze door de hoogte- en dieptepunten van het werken in het gerenommeerde Lenox Hill Hospital in New York City navigeren. Met buitengewone toegang toont de serie de strijd van elke arts om zijn persoonlijke en professionele leven in evenwicht te brengen, en duikt hij in de persoonlijke beleving van elke patiënt. Van geboorte tot hersenchirurgie, elk geval biedt een zeldzame kijkje in de complexe, fascinerende en emotionele wereld van de geneeskunde.

1. Growth Hurts
  2. The Barrier
  3. Birth
  4. Together
  5. Undercurrents
  6. Night of the Dead
  7. Pain
  8. Full Circle
prachtige, oprechte en heftige serie