Mijn Series +

Whispers - Seizoen 1 (2020)

1 stem

Saoedi-Arabiƫ
Mystery / Thriller

ontwikkeld door Mohamed Abdelsamad en Anwaar Abulkhair
met Elham Ali, Ali Al Sharif en Mysoon Alruwaily

Whispers vertelt het verhaal van een familie die te maken krijgt met de dood van de familiepatriarch, Hassan. Diens mysterieuze verleden duikt enkele dagen voor de verwachte lancering van een nieuwe slimme applicatie van zijn bedrijf weer op. Zijn familie is erg achterdochtig over zijn dood en gaat op zoek naar de waarheid, waarbij ze enkele duistere geheimen ontdekken. Het verhaal ontwikkelt zich verder vanuit verschillende perspectieven van de hoofdpersonen en onderzoekt veel sociale kwesties, zoals familieruzies en worstelingen veroorzaakt door het bedrijfsleven.

1. Amal's Illusions
  2. Arwa's Obsession
  3. Sawsan's Fear
  4. Lama's Secrets
  5. Waad's Voice
  6. Samar's Past
  7. Khaled's Research
  8. Hassan

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.