Mijn Series +

Control Z - Seizoen 1 (2020)

Mexico

ontwikkeld door Miguel García Moreno, Adriana Pelusi en Carlos Quintanilla
met Ana Valeria Becerril, Michael Ronda en Yankel Stevan

Wanneer een anonieme hacker zich mengt in de levens van een groep studenten van El Colegio Nacional, is geen enkel geheim nog veilig. Hun meeste diepe en duistere geheimen worden door de hacker gelekt en dat is niet zonder gevolgen. Studenten met status worden ineens gepest en er ontstaat overal ruzie. Het moment voor studente Sofia om uit te zoeken wie hierachter zit.

1. La Chica del Cumpleaños
  2. Víctimas
  3. Idiotas
  4. Clase Nocturna
  5. Cara a Cara
  6. ¿Qué Tanto Conoces a Javier?
  7. Control Z
  8. Enemigo Público