Mijn Series +

Hanna - Seizoen 2 (2020)

Drama / Actie

ontwikkeld door David Farr
met Esme Creed-Miles, Joel Kinnaman en Mireille Enos

Hanna volgt de reis van een buitengewoon jong meisje dat opgroeide in het bos en door haar vader, een oud CIA-agent, is opgeleid tot de perfecte huurmoordenaar. Hanna wordt al snel nieuwsgierig naar alles buiten haar geïsoleerde wereld. Ze slaat op de vlucht voor een CIA-agente en probeert er op allerlei manieren achter te komen wie ze daadwerkelijk is. Gebaseerd op de gelijknamige film uit 2011.

1. Safe
  2. The Trial
  3. To The Meadows
  4. Welcome Mia
  5. A Way To Grieve
  6. You're With Us Now
  7. Tacitus
  8. The List

Seizoen 1 begon goed maar werd steeds minder, dus ik ben bang.......

Mooi ga er vanavond aan beginnen !

Heb eerste deel bekeken.........ik stop ermee zonde van de tijd.......2,0 voor eerste aflevering.

Nou seizoen 2 afgekeken met lange tenen hier hoeven ze van mij niet mee verder te gaan ik in ieder geval niet hele 2e seizoen had in zeg maar 3 afleveringen gekund en de actie laat te wensen over !!