Mijn Series +

The Graham Norton Show - Seizoen 27 (2020)

Alternatieve titel: Graham Norton

1 stem

Verenigd Koninkrijk
Talkshow / Komedie

ontwikkeld door Graham Norton
met Graham Norton

The Graham Norton Show is een BBC-show waarin Graham Norton de grootste sterren ontvangt op zijn rode bank. Dit resulteert vaak in hilarische interviews. Centraal staan nieuwe films, series, tv-programma's, boeken, toneelstukken, musicals en albums. Iedere aflevering wordt afgesloten met een muzikaal optreden en meestal een bezoek aan de 'rode stoel'. In dit onderdeel krijgt het publiek te kans om een leuke en vaak beschamende anekdote te vertellen. Is het verhaal niet leuk genoeg? Dat word je door Graham met stoel en al achterover gegooid.

1. Michael Bublé, Michael Sheen, Martin Freeman, Judi Dench, Daisy Haggard, Celeste
  2. Sir Patrick Stewart, Ricky Gervais, Thandie Newton, Christine and the Queens
  3. Chris Hemsworth, Phoebe Waller-Bridge, Richard E. Grant, Joe Lycett
  4. Jeff Goldblum, Imelda Staunton, Louis Theroux, Lior Suchard, Mabel
  5. Sandra Oh, Niall Horan
  6. Will Ferrell, Mark Ruffalo, Paul Mescal, Daisy Edgar-Jones
  7. TBC
  8. Josh Gad, Michaela Cole
  9. Compilation Show
  • volgende aflevering: vrijdag 5 juni (aflevering 9)
avatar van brawljeff
Na het zien van de eerste aflevering wordt dit seizoen toch wat minder, met enkel het videobellen. Ook mis ik de interactie tussen de verschillende gasten. Het is helaas even niet anders.