Mijn Series +

Agents of S.H.I.E.L.D. - Seizoen 7 (2020)

Alternatieve titel: Marvel's Agents of S.H.I.E.L.D.

Actie / Sciencefiction

ontwikkeld door Joss Whedon, Jed Whedon en Maurissa Tancharoen
met Clark Gregg, Chloe Bennet en Ming-Na Wen

Agent Phil Coulson keert terug naar de wereldwijde rechtshandhavingsorganisatie S.H.I.E.L.D. Hij zet een klein, zeer goed opgeleid team van agenten in voor zaken die nog niet geclassificeerd zijn: het nieuwe, het vreemde en het onbekende. Dat team bestaat uit Grant Ward, een expert in het gevecht en spionage, piloot en martial artist Melinda May, en de geweldige, maar ook sociaal onhandige wetenschappers Leo Fitz en Jemma Simmons. Ze zullen worden vergezeld door de nieuwe rekruut en computerhacker Skye.

1. Know Your Onions
  10. Stolen
  11. Brand New Day
  12. The End is at Hand
  13. What We're Fighting For
  • volgende aflevering: woensdag 12 augustus (aflevering 12)

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.