Mijn Series +

Council of Dads - Seizoen 1 (2020)

ontwikkeld door Jerry Bruckheimer, Jonathan Littman, Tony Phelan, Joan Rater en KristieAnne Reed
met Tom Everett Scott, Sarah Wayne Callies en Clive Standen

Wanneer Scott, een liefhebbende vader van vier kinderen, zijn hele levensplan in duigen ziet vallen door de diagnose kanker, roept hij een paar van zijn vrienden op om als back-up vaders te fungeren voor elke fase van het leven van zijn groeiende familie. Scott verzamelt een vertrouwde groep rolmodellen om zich heen: Anthony, zijn oudste vriend, Larry, zijn AA-sponsor en Oliver, zijn chirurg en beste vriend van zijn vrouw Robin. Deze mannen komen overeen om zich in te zetten voor het ondersteunen en begeleiden van Scotts familie langs alle triomfen en uitdagingen die het leven te bieden heeft voor het geval Scott er zelf niet meer is om dit te doen.

1. Pilot
  7. The Best Laid Plans
  8. Dear Dad
  9. Stormy Weather
  10. Fight Or Flight
  • volgende aflevering: morgen om 21:25 uur (aflevering 4, Net 5)

Heerlijke serie.