Mijn Series +

The Circle: Brasil - Seizoen 1 (2020)

Braziliƫ / Verenigd Koninkrijk
Spelprogramma / Reality

met Giovanna Ewbank

Een groep deelnemers verhuist naar hetzelfde appartementengebouw. De deelnemers ontmoeten elkaar echter niet in de loop van de wedstrijd, omdat ze elk in hun eigen individuele appartement wonen. Ze communiceren uitsluitend met behulp van hun profielen op een app voor sociale media waarmee ze zichzelf kunnen portretteren op elke manier die ze willen. Spelers kunnen er dus voor kiezen om zichzelf te presenteren als een compleet andere persoonlijkheid dan de andere spelers. Gedurende de serie "beoordelen" de deelnemers elkaar. De twee hoogst gewaardeerde spelers worden influencers, terwijl de overgebleven spelers het risico lopen te worden geblokkeerd door de influencers. Voor de uiteindelijke winnaar ligt een groot geldbedrag te wachten.

1. Welcome to The Circle
  9. Pool Party
  10. Fatal Visit
  11. Candid Questions
  12. The Final Meeting

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.