Mijn Series +

666 Park Avenue - Seizoen 1 (2012-2013)

Drama / Mystery

ontwikkeld door David Wilcox
met Rachael Taylor, Terry O'Quinn en Dave Annable

De Drake is een historisch appartementencomplex aan de Upper East Side in Manhattan, New York. De mysterieuze Gavin Doran en zijn sexy vrouw Olivia zijn de eigenaars van het gebouw waarin tientallen mensen hun levens leiden zonder door te hebben dat ze met duistere, bovennatuurlijke krachten te maken hebben. Ze denken dat al hun dromen uitkomen, terwijl ze in werkelijkheid zijn verleid tot het maken van een deal met de duivel. Het jonge koppel Jane van Veen en Henry Martin wordt ingehuurd als manager van het gebouw en ze krijgen al gauw te maken met obsessie, manipulatie en demonische krachten.

1. Pilot
  2. Murmurations
  3. The Dead Don't Stay Dead
  4. Hero Complex
  5. A Crowd of Demons
  6. Diabolic
  7. Downward Spiral
  8. What Ever Happened to Baby Jane?
  9. Hypnos
  10. The Comfort of Death
  11. Sins of the Fathers
  12. The Elysian Fields
  13. Lazarus

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.