Mijn Series +

Dertigers - Seizoen 2 (2020)

Belgiƫ

ontwikkeld door Wim De Smet
met Yannick de Coster, Kim Van Oncen en Kristof Goffin

Pieter, Nora, Tinne, Bart, Alex en Saartje zijn zes onafscheidelijke vrienden sinds hun studententijd, toen ze samen op kot zaten. Dat is ondertussen al vijftien jaar geleden. In tussentijd hebben ze als groep en elk afzonderlijk heel wat hindernissen overwonnen. Tegenwoordig zijn ze allen dertigers die hun sociaal en familiaal leven zo goed mogelijk trachten te runnen, dit zonder elkaar uit het oog te verliezen. Wanneer kleine en grote geheimen uit het verleden en heden naar boven komen, komt de vriendschap echter zwaar onder druk te staan.

1. Aflevering 1
  23. Aflevering 23
  24. Aflevering 24
avatar van brajoapau
brajoapau (crew)
Het gehele tweede seizoen is momenteel te bingewatchen op VRT NU tot 14 maart aanstaande

avatar van Dorstigjimmyke
Het gaat goed op zijn elan door: zaken die heel herkenbaar zijn voor een groot deel van het publiek op die leeftijd. Aangenaam omdat het ook zo kort is en je hoeft er niet veel bij na te denken.