• 8.985.754 stemmen

Virgin River - Seizoen 1 (2019)

Show titel: Virgin River

Ontwikkeld door: Sue Tenney

Met: Alexandra Breckenridge, Martin Henderson en Tim Matheson

Datum van release: vrijdag 6 december 2019

Plot Virgin River

Melinda Monroe beantwoordt een advertentie om te solliciteren als verpleegkundige in de afgelegen stad Virgin River in Californië. Ze denkt dat dit de perfecte plek is om opnieuw te beginnen en haar pijnlijke herinneringen achter te laten. Maar ze ontdekt al snel dat het leven in een kleine stad niet zo eenvoudig is als ze had verwacht en dat ze eerst moet leren om met zichzelf in het reine te komen voordat ze echt van Virgin River haar thuis kan maken.

Afleveringen Seizoen 1 (2019)

1. 1. Carry On

6 december 2019 (48 minuten)

Verpleegster Mel verhuist naar een afgelegen stadje in het noorden van Californië, op zoek naar een nieuw leven. Ze schrikt van de ontvangst.

2. 2. Lost

6 december 2019 (43 minuten)

Mel en haar baas vinden bij Doc Mullins een achtergelaten baby en ruziën of ze de kinderbescherming gaan bellen of de moeder moeten zoeken.

3. 3. ... and Found

6 december 2019 (48 minuten)

Mel overweegt om tijdelijk voor Chloe te zorgen, maar ondertussen worstelt ze met haar verdriet. Jack wil haar overtuigen om in Virgin River te blijven.

4. 4. A Wounded Heart

6 december 2019 (42 minuten)

Hope's angst over haar gezondheid zorgt voor een lastig gesprek met Doc. Charmaine stelt Mel ongemakkelijke vragen. Paige heeft geheimen.

5. 5. Under Fire

6 december 2019 (44 minuten)

Mel en Jack worden onder druk gezet om naar een medisch noodgeval op een afgelegen, illegale wietkwekerij te gaan. Charmaine en Hope hebben een woordenwisseling.

6. 6. Let's Mingle

6 december 2019 (44 minuten)

Mel krijgt onverwacht bezoek, vlak voor het grote dansfeest in de stad. Jack blijft last hebben van flashbacks uit zijn legertijd.

7. 7. If Truth Be Told

6 december 2019 (41 minuten)

Preacher ontdekt een geheim. Mels herinneringen dreigen haar te veel te worden. Jack heeft een openhartig gesprek met Charmaine over hun relatie.

8. 8. Into the Light

6 december 2019 (42 minuten)

Een storm veroorzaakt een stroomstoring in de stad. Iedereen komt bij elkaar in Jacks bar. Mel heeft moeite met haar bekentenis. Preacher doet onderzoek naar Paige.

9. 9. Everybody Has a Secret

6 december 2019 (41 minuten)

Hope spoort Jack aan om de brief van Charmaine te lezen. Preacher vertelt Paige wat hij te weten is gekomen. Mel en Doc werken samen aan een urgente zaak.

10. 10. Unexpected Endings

6 december 2019 (45 minuten)

Charmaine wil dat een stomverbaasde Jack een ​​beslissing neemt. Mel is van haar stuk gebracht en Hope voelt zich schuldig. Paige lucht haar hart bij Preacher.

avatar van Bubblez

Bubblez

• 1904 berichten

Gilmore Girls meets Northern Exposure. Die sfeer geeft het voor mij. Vier afleveringen gezien: het is traag, sfeervol, een echte dramaserie met een vleugje Hallmark.

avatar van Bubblez

Bubblez

• 1904 berichten

Uiteindelijk werkte Virgin River verslavend: de goede sfeer wordt het gehele seizoen behouden, heeft hier en daar een high in gebeurtenis, maar uiteindelijk draait het allemaal om Mel en Jack en is de serie eigenlijk niets anders dan een soap die oneindig door kan gaan. Allemaal getroebleerde karakters die geconfronteerd worden met het verleden en daarmee proberen om te gaan. De meeste series werken vanaf de start naar een alles onthullende climax, maar dat is hier niet echt het geval. Uiteraard komen er in de laatste aflevering lijntjes bij elkaar en worden er ook weer lijntjes uitgegooid voor een volgend seizoen, net als in een soap.

De acteurs zijn goed. Actrice Alexandra Breckenridge (Mel) is een mix tussen Adele en Kate Winslet, een erg prettige verschijning.

Zou je eraan beginnen, let dan vooral op de net ingeschonken drankjes die steeds worden achtergelaten. Dat begon me op een gegeven moment echt op te vallen .

Prettige serie, seizoen 2 komt er aan.

hatebreeder

Gezien de vrij lovende reacties hierboven heb ik net de eerste aflevering van deze serie gekeken. Ondanks dat er nog niet zo gek veel gebeurde keek het wel prettig weg. Ben benieuwd naar de rest.

hatebreeder

Inmiddels 5 afleveringen gezien en per aflevering wordt het interessanter. Echt zo'n serie waarbij je blijft doorkijken.

hatebreeder

Dit seizoen in 2 dagen gekeken. Echt een bijzonder goede dramaserie. Kijk erg uit naar seizoen 2.

hatebreeder

Heb jij beide door jou genoemde series ook gezien stinissen? Ik ben benieuwd of"When calls the heart' goed is?

hatebreeder schreef:

When Calls the Heart is iets zoeter maar mooie tv om te zwijmelen , ja mannen kunnen zoiets ook waarderen maar niets kan tegen de ultieme feel good serie The Waltons aan. En kijk maar bij het stemtabel bij de serie When Calls the Heart - TvMeter.nl

Mza

Van de series die je noemt staat geloof ik alleen When Calls the Heart op Netflix dus dat is de enige serie die ik van dat rijtje kan kijken. Ik las dat het een christelijke serie is en ben daardoor bang dat er mischien te weinig gebeurd in de serie maar dat valt dus wel mee?

hatebreeder schreef:

Mza

Dat valt wel mee hoor , van dat opdringen van geloof is hier geen sprake van.

Mza

Oke nou denk komend weekend die serie maar eens gewoon opstarten om te kijken of het wat is. Virgin River was in ieder geval bovenverwachting goed.

Mijn vriendin verslindt dit. Zelfs op de achtergrond is het niet te harden.

avatar van Jan met de pet

Jan met de pet

Op netflix stond deze serie op 4 een week later op 19, dus zijn we eraan begonnen......als je tegen het gekwijl van Jack kan en niet strontmisselijk word van Hope.....dan is het best een aardige serie.....3,5

avatar van cor1946

cor1946

1e gezien, beetje saai. We gaan het zien.