• 8.985.277 stemmen

Dare Me - Seizoen 1 (2019-2020)

Show titel: Dare Me

Ontwikkeld door: Megan Abbott

Met: Willa Fitzgerald, Marlo Kelly en Herizen F. Guardiola

Datum van release: zondag 29 december 2019

Eerst uitgezonden op: USA Network (Verenigde Staten)

Plot Dare Me

Cheerleadercoach Colette French gaat naar een middelbare school om de groep cheerleaders naar een hoger niveau te brengen. Door haar komst onstaat er een kloof tussen twee beste vriendinnen in het team, Addy en Beth. Beth, die bekend staat als manipulatief en wreed, is gewend om haar zin te krijgen. Wanneer later een schokkende misdaad wordt gepleegd, worden de meisjes tot het uiterste gedreven.

Afleveringen Seizoen 1 (2019-2020)

1. 1. Coup D'État

29 december 2019 (53 minuten)

Beth heeft meteen een afkeer van coach Colette French en ziet haar als een bedreiging voor haar positie in het team – en voor de band met haar beste vriendin Addy.

2. 2. Mututally Assured Destruction

5 januari 2020 (45 minuten)

Colette is bezorgd dat Beth vertelt wat ze in het bos heeft gezien en neemt Addy in vertrouwen, wat tot wrijving leidt tussen de twee beste vriendinnen.

3. 3. Surrender at Discretion

12 januari 2020 (42 minuten)

De sluimerende machtsstrijd binnen het team wordt ijzig wanneer Beth zich laat provoceren op de mat. Door gedeelde geheimen trekt Addy steeds meer naar Colette toe.

4. 4. Rapprochement

19 januari 2020 (43 minuten)

Beth nodigt het team uit voor een feest in een morsig motel. De avond krijgt een nare wending en Addy neemt een lastige beslissing. Colette wordt onvoorzichtig met Will.

5. 5. Parallel Trenches

26 januari 2020 (42 minuten)

Het feest werkt op verschillende manieren door op Addy, Beth en Colette, wat zijn hoogtepunt bereikt in een rampzalige misrekening tijdens een oefening.

6. 6. Code Red

9 februari 2020 (43 minuten)

De regionale kampioenschappen zijn in aantocht en Colette zet het team onder druk – en voelt die thuis ook. Beth heeft nachtmerries. Een sombere Will slaat om zich heen.

7. 7. Scorched Earth

16 februari 2020 (42 minuten)

De spanning loopt op als het team afreist naar het toernooi. Beth voelt zich in de steek gelaten door haar dierbaren en Addy raakt steeds meer in de ban van Colette.

8. 8. Containment

23 februari 2020 (42 minuten)

Addy draait door als ze beseft wat de consequenties zijn van haar ontmoeting laat op de avond met Colette, die maar op de steun blijft rekenen van haar jonge vriendin.

9. 9. Fog of War

1 maart 2020 (43 minuten)

Op school gaan geruchten over Will de ronde en komen zaken uit zijn verleden naar boven. Beth wordt kwaad op Colette en hoort Addy uit over wat ze weet.

10. 10. Shock & Awe

8 maart 2020 (43 minuten)

Als er vermoedens ontstaan ​​over wat er met Will is gebeurd, gaat Beth op zoek naar informatie en schuwt geen enkel middel. Addy vertelt Colette over haar angsten.

avatar van umbra

umbra

Best boeiende serie, met eerder 'vrouwen' thema, maar kon dit wel pruimen. Ook Willa Fitzgerald (nog kennend van Scream de serie), vond ik meerwaarde.