Mijn Series +

Sistas - Seizoen 1 (2019-2020)

Alternatieve titel: Tyler Perry's Sistas

ontwikkeld door Tyler Perry
met Ebony Obsidian, Kj Smith en Novi Brown

Sistas, volgt een groep alleenstaande zwarte vrouwen uit verschillende lagen van de bevolking die zich verbinden over hun enige rode draad: waarom ben ik single? Deze vrouwen navigeren met hun "gecompliceerde liefdesleven" -status, carrière en vriendschap door de ups en downs van het leven in een moderne wereld van sociale media en onrealistische relatiedoelen.

1. Pilot
  22. The Yellow Dress
  23. Home for a Queen
  24. A Bad Feeling
  25. The Long Road

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.