Mijn Series +

The Graham Norton Show - Seizoen 26 (2019-2020)

Alternatieve titel: Graham Norton

Verenigd Koninkrijk
Talkshow / Komedie

ontwikkeld door Graham Norton
met Graham Norton

The Graham Norton Show is een BBC-show waarin Graham Norton de grootste sterren ontvangt op zijn rode bank. Dit resulteert vaak in hilarische interviews. Centraal staan nieuwe films, series, tv-programma's, boeken, toneelstukken, musicals en albums. Iedere aflevering wordt afgesloten met een muzikaal optreden en meestal een bezoek aan de 'rode stoel'. In dit onderdeel krijgt het publiek te kans om een leuke en vaak beschamende anekdote te vertellen. Is het verhaal niet leuk genoeg? Dat word je door Graham met stoel en al achterover gegooid.

1. Dame Helen Mirren, Jack Whitehall, Simon Reeve, RuPaul, Alphabeat
  6. Julie Andrews, Reese Witherspoon, Jennifer Aniston, Ian McKellen
  7. Olivia Colman, Helena Bonham Carter, Chadwick Boseman, Richard Ayoad
  8. Elizabeth Banks, Kylie Minogue, Ricky Gervais
  9. Hillary and Chelsea Clinton, Jamie Oliver, David Mitchell, Kesha
  10. Dwayne Johnson, Kevin Hart, Jodie Whittaker, Michael Palin, Harry Styles.
  11. Dame Judi Dench, Jennifer Hudson, Hugh Grant, Matthew McConaughey, Michael Buble, Coldplay
  12. John Boyega, Daisy Ridley, Henry Cavill, Ruth Jones, Rob Brydon, Robbie Williams
  13. Daniel Radcliffe, Alan Cumming, Sharon Horgan, Craig David
  14. Jamie Foxx, Michael B. Jordan, Jennifer Saunder, Patrick Stewart, Michael Kiwanuka
  15. Robert Downey Jr, Emma Thompson, Hugh Laurie, Terry Gilliam, Sara Bareilles
  16. Margot Robbie, Daniel Kaluuya, Jodie Turner-Smith, Jim Carrey, Lewis Capaldi
  17. Mark Ruffalo, David Schwimmer, Nick Mohammed, Alicia Keys
  18. Justin Timberlake, Anna Kendrick, Sam Smith
  19. Compilation Show
avatar van Esteban
Op welke Comedy Central slaat de programmering hier eigenlijk? Bij ons (BE) is dit namelijk niet te zien op Comedy Central. Ik wil persé aflevering 16 zien, vandaar.

avatar van brawljeff
Esteban niet op de Nederlandse. Het wordt hier namelijk altijd de maandag daarna uitgezonden op CC.

avatar van Esteban
Ik heb het uiteindelijk op BBC One gekeken. Bij ons zenden ze 't ook op CAZ uit, maar tenzij ik mij vergis, is dat met vele maanden vertraging.