• 8.985.823 stemmen

My Next Guest Needs No Introduction with David Letterman - Seizoen 2 (2019)

Show titel: My Next Guest Needs No Introduction with David Letterman

Ontwikkeld door: Dave Sirulnick, Jon Kamen, Justin Wilkes en Tom Keaney

Met: David Letterman

Datum van release: vrijdag 31 mei 2019

Plot My Next Guest Needs No Introduction with David Letterman

TV-legende David Letterman werkt samen met fascinerende wereldfiguren voor diepte-interviews en op nieuwsgierigheid aangewakkerde excursies. Elke aflevering bestaat uit een lang interview met een gast en eigen onderzoek van Letterman buiten de studio. In de eerste aflevering van het programma word Barack Obama geïnterviewd. Dit was het eerste interview van hem na zijn vertrek uit het Witte Huis.

Afleveringen Seizoen 2 (2019)

1. 1. Kanye West

31 mei 2019 (55 minuten)

Kanye heeft het over familie, een bipolaire stoornis, zijn Sunday Service-bijeenkomsten en de minachting voor zijn steun voor Trump. Dave scoort een nieuwe Yeezy-outfit.

2. 2. Ellen DeGeneres

31 mei 2019 (54 minuten)

Ellen kijkt terug op de moeilijkste en meest bevredigende momenten van haar leven. Samen met Dave haalt ze kattenkwaad uit op de set van haar talkshow.

3. 3. Tiffany Haddish

31 mei 2019 (56 minuten)

Tiffany Haddish schittert op het podium terwijl ze Dave vertelt over haar reis van pleeggezinnen naar het bar mitswa-feestcircuit en naar grote filmrollen.

4. 4. Lewis Hamilton

31 mei 2019 (44 minuten)

Formule 1-coureur en wereldkampioen Lewis Hamilton kijkt terug op zijn zwalkende begin en geeft Dave de sensatie van zijn leven op de racebaan.

5. 5. Melinda Gates

31 mei 2019 (52 minuten)

Melinda Gates maakt grote uitdagingen begrijpelijk en legt uit hoe belangrijk het is om meer vrouwen in technische beroepen te krijgen. Dave smeert broodjes met haar man.

Alleen die met Lewis Hamilton is eigenlijk leuk.

David Letterman kan ik goed verdragen. Alleen de gasten spreken mij voorlopig niet aan. Misschien dat ik de episode met Ellen DeGeneres een check.