Mijn Series +

Blind Gekocht - Seizoen 1 (2019)

Belgiƫ
Reality

met Dina Tersago, Béa Vandendael en Bart Appeltans

Wat gebeurt er wanneer koppels één van de meest belangrijke beslissingen in een mensenleven volledig uit handen geven? Zes koppels vertrouwen al hun spaarcenten blind toe aan Dina Tersago, die samen met een aankoopmakelaar en een interieurarchitect op zoek gaat naar dat ene droomhuis dat de koppels zelf maar niet te pakken krijgen. Ze hakken voor hen de moeilijke knoop door, maar er is wel één klein, pittig detail: de kersverse eigenaars krijgen hun woning pas te zien nadat het voor hen gekocht is.

1. Aflevering 1
  2. Aflevering 2
  3. Aflevering 3
  4. Aflevering 4
  5. Aflevering 5
  6. Aflevering 6
avatar van JorisTVmeter
Volgens mij heel fake dit concept. Uiteindelijk krijgt iedereen een (bijna) afgewerkt huis. Als er een tweede reeks van zou komen, ga je zien dat er honderden inschrijvingen gaan zijn... "Hier is mijn geld, koop er een huis mee en lap het op, dat bespaart mij werk en organisatie."