Mijn Series +

Storage Wars: New York - Seizoen 2 (2013)

Reality

ontwikkeld door Thom Beers, Philip D. Segal, Jeff Conroy, Dolph Scott, David McKillop, Elaine Frontain Bryant en Fred Grinstein
met Joe Pauletich, John Luke en Chris Morelli

Wanneer de huur van een bepaalde opslagruimte niet op tijd betaald wordt, mag de inhoud van deze locker middels een veiling verkocht worden. In Storage Wars: New York worden een aantal mensen gevolgd die gedreven zijn in het opkopen van dergelijke lockers. Het doel van deze mensen is om uiteindelijk winst te maken door het doorverkopen van deze spullen. Het gaat er niet altijd even netjes aan toe tijdens de veilingen en de emoties kunnen hoog oplopen.

1. The Walking Bid
  11. School of Lock
  12. Breaking Bank
  13. Bidding in the Rain
  14. A Few Good Bids

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.