Mijn Series +

In the Dark - Seizoen 1 (2019)

Komedie / Drama

ontwikkeld door Corinne Kingsbury
met Perry Mattfeld, Brooke Markham en Keston John

Murphy, een blinde vrouw van in de twintig, gaat door het leven in een dronken waas. Ze heeft maar twee vrienden - Jess, haar verstandige kamergenote en Tyson, een drugsdealer voor tieners die haar redde van een gewelddadige overval. Wanneer ze haar geleidehond Pretzel uitlaat, ontdekt ze een lijk, dat Tyson moet zijn. Maar voordat de politie arriveert is het lichaam verdwenen. Wanneer de politie niet de intentie heeft om verder onderzoek te doen, besluit Murphy zelf uit te vinden wat er met haar vriend is gebeurd. Ondertussen heeft ze het ook druk met kleurrijke dates en de baan die ze haat bij 'Breaking Blind', de school voor blindengeleidehonden van haar overbezorgde ouders.

1. Pilot
  11. I Woke Up Like This
  12. Rollin' With The Homies
  13. It's Always Been You

avatar van renzoroy
De dvd die hier aan gelinkt is, is van een andere serie met dezelfde titel.