Mijn Series +

NCIS: New Orleans - Seizoen 4 (2017-2018)

Drama / Misdaad

ontwikkeld door Gary Glasberg
met Scott Bakula, Lucas Black en Rob Kerkovich

Het NCIS New Orleans kantoor onderzoekt misdaden die in verband staan met militair personeel in The Big Easy, een stad bekend om zijn muziek, entertainment en decadentie. Het team wordt geleid door speciaal agent Dwayne 'King' Pride, die gedreven wordt door zijn gevoel voor rechtvaardigheid. De ruige speciaal agent Christopher LaSalle en de charismatische speciaal agent Meredith Brody staan Dwayne Pride bij tijdens het ontrafelen van de mysteries. Ze worden ondersteund door lijkschouwer Dr. Loretta Wade die even excentriek als slim is.

1. Rogue Nation
  21. Mind Games
  22. The Assassination of Dwayne Pride
  23. Checkmate, Part 1
  24. Checkmate, Part 2

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.