Mijn Series +

Welcome Back, Kotter - Seizoen 2 (1976-1977)

1 stem

ontwikkeld door Gabe Kaplan, Alan Sacks en Peter Meyerson
met Gabe Kaplan, John Travolta en John Sylvester White

Gabe Kotter keert terug naar zijn oude middelbare school, James Buchanan High, om aan de slag te gaan als leraar. Hij krijgt meteen een klas toegewezen met een stel weerbarstige studenten. Deze studenten, met de bijnaam 'sweathogs', zitten samen in deze klas als straf omdat ze constant in de problemen belanden. De club herrieschoppers worden geleid door Vinnie Barbarino, die handigheid heeft voor rijmende beledigingen. Gabe Kotter heeft zijn handen vol aan deze ongeleide projectielen en probeert ze zo goed mogelijk te begeleiden.

1. Career Day
  14. Caruso's Way
  15. Sweatgate Scandal
  16. Kotter and Son
  17. Chicken a la Kotter
  18. Has Anyone Seen Arnold?
  19. There Goes Number 5
  20. The Littlest Sweathog
  21. Radio Free Freddie
  22. I'm Having Their Baby
  23. I Wonder Who's Kissing Gabe Now?

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.