• 8.985.301 stemmen

Crashing - Seizoen 3 (2019)

Show titel: Crashing

Ontwikkeld door: Pete Holmes

Met: Pete Holmes, Artie Lange en Lauren Lapkus

Datum van release: zondag 20 januari 2019

Eerst uitgezonden op: HBO (Verenigde Staten)

• HBO Max Bekijk seizoen 3 via HBO Max

Plot Crashing

Aanstormend komiek Pete ontdekt dat zijn vrouw hem bedriegt met een andere man, waardoor hij genoodzaakt is om eens goed naar zichzelf en zijn leven te kijken. Op het moment dat Pete probeert om troost te vinden bij een comedyclub in New York, raakt hij bevriend met de cynische komische legende Artie Lange, die hem met frisse tegenzin wat pizza, advies en een bank om op te slapen aanbiedt. Ondertussen gaat het bergafwaarts met zijn leven en probeert hij aan de bak te komen als succesvol komiek.

Afleveringen Seizoen 3 (2019)

1. 1. Jaboukie

20 januari 2019 (30 minuten)

Terwijl zijn succesvolle twee maanden durende comedy-tour eindigt, krijgt Pete, die een nieuwe look en bijbehorend zelfvertrouwen heeft gekregen, Jaboukie, een ambitieuze comedian uit zijn studietijd, onder zijn hoede. Maar Pete's terugkeer naar New York zorgt voor een ongemakkelijke reünie en een grote auditie bij de Comedy Cellar die alles zou kunnen veranderen.

2. 2. The Temple Gig

27 januari 2019 (30 minuten)

Pete heeft het gevoel dat door zijn afwezigheid in New York zijn fans hem hebben verlaten. Pete accepteert een aanbod om op te treden tijdens een joodse show, waar Elon Gold en Modi zijn impulsieve gedrag in twijfel trekken bij een vrouw die hij eerder ontmoette die dag.

3. 3. The Secret

3 februari 2019 (30 minuten)

Pete valt halsoverkop in een relatie met een nieuwe vriendin, genaamd Kat, die hem aanmoedigt agressiever te zijn in zijn carrière. In de nacht van hun drie weken jubileum laait de boel op na een bezoek aan een seksshop en een comedyshow die verandert in een nacht die alleen om Pete draait.

4. 4. MC, Middle, Headliner

10 februari 2019 (30 minuten)

Pete reist met Jason af naar New Jersey om een weekend vol optredens te doen in een grote comedyclub en verbaast zich over Ali, zijn ex, die bij hen verblijft in het komedie-appartement. Jason's vrouwenhaat en gedrag zorgen ervoor dat Pete zijn weg in de komedie in twijfel trekt.

5. 5. Mom and Kat

17 februari 2019 (30 minuten)

Tijdens een pauze van zijn tour brengt Pete een bezoek aan zijn ouders en stelt hen voor aan Kat, die de ongemakkelijk hechte relatie die hij heeft met zijn arrogante moeder opmerkt. Terwijl hij probeert de vrede te bewaren, raakt Pete steeds meer gevangen tussen de twee belangrijkste vrouwen in zijn leven.

6. 6. The Viewing Party

24 februari 2019 (30 minuten)

Pete en Kat nemen een kijkje bij Ali's optreden in de Late Night Show van Seth Meyers. De spanning neemt toe als Ali nerveus is over hoe haar set is verlopen en Kat wordt jaloers op Pete's vriendschap met zijn ex.

7. 7. The Christian Tour

3 maart 2019 (30 minuten)

Terwijl hij geniet van de voordelen van een christelijke comedytour, voelt Pete zich betrapt wanneer hij de NY Cellar-strip Jessica Kirson in Charleston tegenkomt. Nadat hij Kat gevolgd heeft terwijl ze onderweg was, gaat Pete eindelijk praten over hun relatie.

8. 8. Mulaney

10 maart 2019 (30 minuten)

Pete grijpt de kans van zijn leven aan om de opening te verzorgen voor John Mulaney in het stadhuis van New York, maar het optreden zorgt voor een ongemakkelijke situatie.

avatar van grovonion

grovonion

Toch een blijver deze show. Ik heb het niet vaak dat een serie me direct zo meesleept dat ik wil blijven kijken maar dat is hier dus wel het geval. Ik mag dit soort tragikomische personages wel, een beetje klunzig maar toch welbespraakt. Lijkt een tegenstelling, maar die kontrasten worden hier heel goed benut. Natuurlijk moet je wel geloven dat de NY comedy scene zo open staat tegenover nieuwkomers, maar dat is een van de gimmicks van deze reeks. Top!

avatar van renzoroy_mm

Zojuist gecancelled door HBO. Geen seizoen 4 dus

avatar van grovonion

grovonion

Enorm spijtig vind ik dat.