• 8.985.287 stemmen

Show titel: Power

Ontwikkeld door: Courtney Kemp Agboh

Met: Shane Johnson, Joseph Sikora en Omari Hardwick

Datum van release: zondag 25 juni 2017

Eerst uitgezonden op: starz (Verenigde Staten)

Plot Power

James 'Ghost' St. Patrick heeft alles: een mooie vrouw, een prachtige penthouse in Manhattan en de hipste nieuwe nachtclub in New York. Zijn club, Truth, voorziet in de behoeften van de elite: de beroemde en beruchte mensen die de lakens uitdelen in een stad die niet nooit slaapt. Naar gelang het succes van zijn club groeit, beraamt Ghost plannen om een imperium te starten. Echter heeft Ghost een geheim: de club is eigenlijk alleen een dekmantel voor zijn criminele activiteiten en de drugs die hij vervaardigt. Wanneer Ghost verleid wordt om het legale pad op te gaan, wordt alles om hem heen bedreigd. Wanneer je er eenmaal inzit, lukt het niet om eruit te geraken, toch?

Afleveringen Seizoen 4 (2017)

1. 1. When I Get Out

25 juni 2017 (1 uur)

Ghost ziet bedreigingen van alle kanten na zijn arrestatie wegens de moord op Agent Knox. Tasha doet er alles aan om borgtocht te krijgen als de FBI de zaak begint te bouwen. Tommy groeit in zijn nieuwe rol en schakelt hulp in bij het terughalen van Tariq.

2. 2. Things Are Going to Get Worse

2 juli 2017 (1 uur)

Proctor werkt om zijn cliënt te beschermen als Ghost geconfronteerd wordt met intimidatie. Het team bespreekt zijn strategie voor het afbreken van St. Patrick. Tommy worstelt om zijn oude plichten los te laten. Tasha praat met de kinderen over wat er aan de hand is.

3. 3. The Kind of Man You Are

9 juli 2017 (1 uur)

Tommy voert een plan uit om de aandacht van openbare aanklagers af te leiden. Teresi begint een chantageplan na het leren van informatie over Ghost. Tariq zoekt Kanan.

4. 4. We're in This Together

16 juli 2017 (1 uur)

Mak brengt Angela terug naar het team waar ze oog in oog komt te staan ​​met Tasha. Julio worstelt om het gedrag van Tommy in toom te houden. Tariq blijft werken met Kanan.

5. 5. Don't Thank Me

23 juli 2017 (1 uur)

De spanningen lopen hoog op en Silver waarschuwt Ghost dat Tasha moet getuigen. Nu Angela zich bewust is van Ghost's onschuld, worstelt ze om een ​​manier te vinden om de vervolging te stoppen. Teresi zet een plan op om Ghost te elimineren.

6. 6. New Man

30 juli 2017 (1 uur)

Ghost is vrij en komt meteen in een nieuwe bedrijfssituatie terecht. Tasha en LaKeisha zijn van plan een winkel te openen. Tommy vlucht naar Chicago om een aantal leveranciers te ontmoeten.

7. 7. You Lied to My Face

6 augustus 2017 (1 uur)

Terwijl Ghost verder gaat met zijn nieuwe onderneming, krijgt de hele St. Patrick familie een nieuwe rol toebedeeld. Tasha zoekt de hulp van Silver en hun relatie wordt dieper. Wanneer Tommy naar New York terugkeert, praat Dre over een promotie.

8. 8. It's Done

13 augustus 2017 (1 uur)

Wanneer Ghost inziet dat de locatie voor zijn nieuwe bedrijf zich in een door bendes geteisterd gebied bevindt, moet hij opnieuw samenwerken met Tommy om het op te ruimen. Als Tommy de oorlog met de Jimenez bedreigt, begint zijn organisatie te destabiliseren.

9. 9. That Ain't Me

20 augustus 2017 (1 uur)

Wanneer Ghost zich realiseert dat hij in zijn nieuwe zakelijke deal belazerd wordt, begint hij een vies spelletje te spelen. Nadat ze haar nieuwe baas heeft ontmoet, onderzoekt Angela haar andere opties. Dre neemt het op tegen de organisatie van Tommy.

10. 10. You Can't Fix This

3 september 2017 (1 uur)

Wanneer de St. Patrick familie te maken krijgt met een tragedie, besluiten Ghost en Tommy wraak te nemen. Tasha probeert de boel thuis draaiende te houden en zoekt hulp. Angela probeert erachter te komen wat Ghost verbergt.

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.