• 8.985.754 stemmen

F Is for Family - Seizoen 3 (2018)

Show titel: F Is for Family

Ontwikkeld door: Bill Burr, Michael Price en Bill Burr

Met: Bill Burr (stemrol), Laura Dern (stemrol) en Justin Long (stemrol)

Datum van release: vrijdag 30 november 2018

Plot F Is for Family

De Murphy familie neemt ons mee terug naar de jaren 70 toen kinderen nog vrij opgevoed werden, het bier rijkelijk stroomde, de man heer en meester was over de tv, je je kind een klap kon verkopen, binnen mocht roken en een pistool mee mocht nemen naar een vliegveld. Frank Murphy droomde er altijd van piloot te worden maar werkt nu als bagage-afhandelaar op een vliegveld en voedt samen met zijn vrouw drie kinderen op. Iets wat niet meevalt.

Afleveringen Seizoen 3 (2018)

1. 1. Are You Ready for the Summer?

30 november 2018 (26 minuten)

De Murphy's starten hun zomer met een uitstap naar de stad om er de Memorial Parade bij te wonen. Ter plaatse komen plots opgekropte frustraties en angsten naar aanleiding van de nieuwe baby naar boven.

2. 2. Paul Lynde to Block

30 november 2018 (26 minuten)

Sue haar hoop op een romantische nacht met Frank bij de drive-in, verdwijnt als sneeuw voor de zon wanneer Frank de nieuwe buren meebrengt. De bandleden van Kevin z'n groep hebben nieuws dat inslaat als een bom.

3. 3. The Stinger

30 november 2018 (26 minuten)

Sue droomt van een nieuwe uitvinding, Kevin start met de vakantiecursus, Bill maakt een beschamend misverstand aan het zwembad mee en een promotie zorgt voor spanningen bij de luchthaven.

4. 4. Mr. Murphy's Wild Ride

30 november 2018 (26 minuten)

Terwijl de mannen aan de babykamer beginnen, neemt Chet Frank mee op een onvergetelijke trip naar de Air Force basis. Een jaloerse Philip haalt uit naar Bill.

5. 5. Battle of the Sexes

30 november 2018 (26 minuten)

Terwijl Sue een ziel-brekende focusgroep host voor de Forkoontula, tracht Frank te voorkomen dat Vic en Chet een band ontwikkelen. Bill glipt weg met Bridget.

6. 6. Punch Drunk

30 november 2018 (26 minuten)

Frank kan niet wachten om te gaan feesten met zijn nieuwe beste vriend op de Onafhankelijkheidsdag, maar de stijgende spanningen tussen Chet en Sue zorgen voor een heel ander soort vuurwerk.

7. 7. Summer Vacation

30 november 2018 (26 minuten)

De hele familie onderneemt een zomerse trip naar een hutje bij het meer. De hele reis bestaat uit de ene vervelende verrassing na de andere. Kevin herbeleeft een traumatisch moment uit z'n jeugd.

8. 8. It's in His Blood

30 november 2018 (26 minuten)

Een onaangename verrassing brengt de bromance tussen Frank en Chet in gevaar. Maureen en Philip oefenen voor hun grote dag. De breuk met Bill krijgt nare gevolgen.

9. 9. Frank the Father

30 november 2018 (26 minuten)

Na Kevin vrij te krijgen, probeert Frank een nieuwe opvoedingstactiek uit. Maureen haar poging om een tv-bekendheid te worden, gaat niet zonder slag of stoot. Bill moet een zware beslissing maken.

10. 10. Bill Murphy's Night Off

30 november 2018 (26 minuten)

Wanneer de Murphy's en hun buren de stad verkennen, stuit Bill op de ene hartverscheurende beproeving na de andere. Het debat van Rosie verandert in een reddingsmissie.

F IS FOR FAMILY Season 3 Official Teaser Trailer (HD) Bill Burr, Vince Vaughn Series - YouTube

Binnen adult animation was het tweede seizoen van F is For Family voor mij het beste wat 2017 te bieden had. Benieuwd of seizoen 3 dat kan evenaren.

Deze vrijdag op Netflix.

Mwha... leuk, maar ook niet meer dan dat. Seizoen 2 van vorig jaar vond ik behoorlijk sterk, maar tijdens dit derde seizoen merkte ik dat ik mijn aandacht er vaak niet bij kon houden. Het trucje lijkt wel langzaam voorbij voor deze show. Met name de eerste vijf afleveringen waren bijna een worsteling om door te komen. Aflevering 7, 8 en 9 vind ik veruit de beste van dit seizoen, maar het seizoen eindigt met een niet al te geweldige finale. Blijft een leuke middenmotor, maar zwakt wel wat af ten opzichte van het vorige seizoen.

Dat lees ik niet graag. Vlug, herschrijf! Zeg dat het niet waar is.

Ik zie jouw berichtje nu pas Esteban.

Helaas, het is waar. Sterker nog; we zijn een weekje verder en ik kan me vrijwel niets meer herinneren van dit seizoen: slecht teken.

Jammer. Ik moet zeggen dat, hoewel ver van slecht, de twee eerste afleveringen mij ook niet echt helemaal konden bekoren.

avatar van DionneDarko

DionneDarko

Ik vond dit juist het leukste seizoen. Die hele Chad story vond ik zeer boeiend. Pakte mij veel meer dan voorgaande seizoenen.

Aflevering 3, 4 en 5 waren alvast een hele verbetering na de ietwat moeilijke start. Misschien nog niet de sterkte van S2, maar zéker en vast op het niveau van S1. Ik ben opnieuw hoopvol.

Opgelucht. Nog steeds fan alhier. Alle eigenschappen die mij van de vorige seizoenen deden genieten, zijn nog steeds aanwezig, al was de start iets moeizamer. Pluspunten? Dit is in de verste verte geen herhaling van wat we eerder zagen. In tegendeel. F is for Family blijft niet steeds op hetzelfde teren en komt met genoeg nieuwe situaties, personages en grappen op de proppen om het boeiend te houden. Meer nog, ze schuiven goed scorende personages uit eerdere seizoenen aan de kant ten voordele van wat nu van tel is. Er werd duidelijk ook veel aandacht besteed aan het effectief evoluerende verhaal op zich en de opbouw daarvan. Tal van gags krijgen later in de reeks een extra pun (die ik niet zag komen) en het geheel zit vol weerhaken die uiteindelijk van belang lijken te zijn. Die cliffhanger maakt dat ik niet kan wachten op nieuwe afleveringen. Hopelijk.

Nét niet zo goed als het superieure tweede seizoen, maar alsnog een nipte 4 sterren. Er zijn heel wat concurrerende adult animation shows die hier een puntje kunnen aan zuigen op dat vlak. Er zijn dit jaar veel zwakke dingen verschenen in dit genre. In deze review kan ik mij eveneens vinden:

'F Is For Family' Season 3 Review: As Great As It's Ever Been - forbes.com

Overall, the third season of F Is for Family continues to deliver on the things that make it such a worthy and unique addition to the Netflix landscape. It’s also the season that proves the show has legs and is ready to go the long-haul if given the chance.

We zijn het deze keer niet eens, dikdik55

Niet vergeten stemmen, greenmannl?

avatar van DionneDarko

DionneDarko

Dat doe ik als ik alles gezien hebSpacejet, moet er nog 2. ?

Oh en het was Chet niet Chad natuurlijk.

avatar van ZZ TOP

ZZ TOP

Um, you know what?

Prima seizoen weer. Wel een stuk minder dat het sterke 2e seizoen. Maar dat is hun vergeven.

Het begint allemaal wat zwakjes en de eerste afleveringen zijn wat moeilijk door te komen. Had niet echt het idee dat de schrijvers precies wisten waar ze naartoe wilden. De laatste afleveringen wordt het oude niveau zachtjes aangetikt en wordt het komische en emotionele gedeelte goed met elkaar afgewisseld.

Vooral Phillip en vooral zijn kleine broertje Anthony zijn dit seizoen mijn favorieten.

Ik zie dat seizoen 4 reeds is aangekondigd en natuurlijk kijk ik dat weer graag naar uit.

Hopla, een teaser voor seizoen 4, dat er dit jaar nog aankomt. En Jonathan Banks (Breaking Bad) doet zijn intrede als de vader van Frank.

F is for Family Netflix | HD Trailer - YouTube