Mijn Series +

We Are Klang - Seizoen 1 (2009)

1 stem

Verenigd Koninkrijk

ontwikkeld door Mark Freeland
met Greg Davies, Marek Larwood en Steve Hall

We Are Klang speelt zich af in het fictieve Engelse dorpje Klangbury. Centraal staan Greg, Steve en Marek die alle drie voor de gemeente werken. Greg heeft hoge ambities, maar hij is niet al te goed in zijn werk. Steve is het hoofd van de gezondheids- en veiligheidsdienst en Marek is ergens minister van, maar niemand weet waarvan. De mannen proberen hun werk zo goed mogelijk te doen, maar er gebeurt altijd wel weer iets waardoor dit bijna niet te doen is. Daarnaast hebben ze ook nog te maken met hun erg kritische burgemeester.

1. Fire
  2. Crime
  3. Inspection
  4. Tourism
  5. Election
  6. Alien

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.