• 8.985.812 stemmen

Queen of the South - Seizoen 3 (2018)

Show titel: Queen of the South

Ontwikkeld door: M.A. Fortin en Joshua John Miller

Met: Alice Braga, Veronica Falcón en Peter Gadiot

Datum van release: donderdag 21 juni 2018

Eerst uitgezonden op: USA Network (Verenigde Staten)

Plot Queen of the South

Teresa vlucht uit Mexico nadat haar vriend, een drug-runner, wordt vermoord door een drugskartel. Ze gaat wonen in Spanje, daar wil ze de grootste drugsmokkelaar worden en zo de moord op haar geliefde wreken. Met haar levenservaring, een vriend en een mysterieus notitieblok moet ze zien te overleven.

Afleveringen Seizoen 3 (2018)

1. 1. La Ermitaña

21 juni 2018 (42 minuten)

Teresa en Pote zijn gevlucht voor Camila naar Malta. Daar probeert Teresa een eigen drugsimperium op te bouwen. De sleutel hiervoor ligt bij de samenwerking met een gevaarlijke geld witwasser.

2. 2. El Colgado

28 juni 2018 (42 minuten)

Teresa krijgt hulp van een oude vriend, wiens echte bedoelingen niet helemaal duidelijk zijn. Ze moet in Malta op de vlucht voor Camilas huurmoordenaars.

3. 3. Reina de Oros

5 juli 2018 (42 minuten)

Teresa is eindelijk zo ver dat haar cocaïneroutes in kaart zijn gebracht en ze haar geld snel kan bereiken maar zij riskeert alles om enkele misbruikte meisjes te redden. Deze zijn in handen gevallen van haar nieuwe zakenpartner Rocco de la Pena.

4. 4. La Fuerza

12 juli 2018 (42 minuten)

Op de vlucht voor Rocco de La Pena moet Teresa Europa verlaten en strijkt neer in Phoenix, Arizona. Hier krijgt ze te maken met kartel drugsbazen en een corrupte sheriff die haar het leven moeilijk maken.

5. 5. El Juicio

19 juli 2018 (42 minuten)

Om haar zaken in Phoenix goed financieel te verbergen start Teresa een wijnhuis. Hierbij krijgt ze de hulp van haar oude vriendin Kelly Anne.

6. 6. Los Enamorados

26 juli 2018 (42 minuten)

Een onverwachte vriend uit het verleden moet Teresa helpen haar ontvoerders te ontvluchten.

7. 7. Reina de Espadas

2 augustus 2018 (42 minuten)

Het blijkt dat er binnen Teresa's eigen organisatie een spion zit. Hierdoor valt er een sterfgeval dat haar hele leven op zijn kop zet.

8. 8. El Carro

9 augustus 2018 (42 minuten)

Teresa ziet maar één oplossing het Phoenix kartel in handen te krijgen en dat is via samenwerking met de corrupte sheriff Mayo.

9. 9. El Diablo

16 augustus 2018 (42 minuten)

Teresa ziet de noodzaak van politieke connecties om haar kartel veilig te krijgen. Hiervoor sluit ze een alliantie met de komende gouverneur van Arizona, Carson.

10. 10. La Muerte

23 augustus 2018 (42 minuten)

Teresa wordt door El Santo gesommeerd naar Bolivia te komen als zij haar huidige import van cocaïne wil veiligstellen. Eenmaal hier aangekomen blijkt er een groot spel bezig om te achterhalen wie El Santo heeft verraden.

11. 11. Diez de Copas

30 augustus 2018 (42 minuten)

Op zoek naar de verrader binnen haar eigen organisatie blijkt Teresa een heel lastige keuze te moeten maken.

12. 12. Justicia

6 september 2018 (42 minuten)

Om de transportlijnen voor de drugs op te zetten heeft Teresa King George nodig. Hiervoor moet ze hem wel bevrijden uit de gevangenis van van Cortez. En dan komt ze oog in oog met haar gezworen aartsvijand.

13. 13. El Mundo

13 september 2018 (42 minuten)

Teresa wordt verraden en het hele plan valt bijna in duigen. Om de troon in handen te krijgen moet Teresa gevaarlijke acties ondernemen.

Wel iets minder dan de vorige seizoenen maar nog steeds aardig wegkijkvoer.

avatar van Fouz_mm

Fouz_mm

ik wil seizoen 3 zien

Hoe kun je de serie queen of the south kijken

Vanaf 29 mei op Netflix

Ik blijf dit een heerlijke serie vinden. Met geweldige characters zoals Pote en King George. Mooie twists, voldoende spanning, toffe actie. Ik hou ervan!

avatar van Sisorow

Sisorow

Zalige serie toch, echt top

avatar van Toontje G

Toontje G