Mijn Series +

The Rotters' Club (2005)

1 stem

Verenigd Koninkrijk
Miniserie, 171 minuten

ontwikkeld door Steve Christian, George Faber, Suzan Harrison, Gareth Neame en Charles Pattinson
met Geoff Breton, Kevin Doyle en Rebecca Front

Trotter, Harding, Anderton en Chase: dat klinkt als een advocatenkantoor, volgens de cynische leraar Engels. Maar in werkelijkheid gaat het om een viertal jonge vrienden op een school in Birmingham in het onwerkelijke landschap van de jaren zeventig. Sean Hardings anarchistische gevoel voor humor maakt hem tot een legendarische figuur, zowel bij zijn medeleerlingen als op de naburige meisjesschool. Doug Anderton ontpopt zich gaandeweg als de politieke erfgenaam van zijn vader, een vooraanstaand vakbondsman. Philip Chase lijdt onder het feit dat het huwelijk van zijn ouders dreigt stuk te lopen, en onder het uiteenvallen van zijn progressieve popgroep. En voor Benjamin Trotter, romancier in de dop, zal het leven nooit enige zin hebben zolang hij niet de aandacht van de beeldschone Cicely op zich heeft weten te vestigen.

1. The Chick and the Hairy Guy
  2. The Maws of Doom
  3. Look over Your Shoulder

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.