Mijn Series +

Madiba (2017)

1 stem

Canada / Verenigde Staten
Miniserie, 256 minuten

ontwikkeld door Lance Samuels, Andy Harries, Kevin Hooks, Daniel Iron, Marigo Kehoe, Kweku Mandela, Steven Silver en Neil Tabatznik
met Laurence Fishburne, Orlando Jones en David Harewood

Madiba is de naam van Nelson Mandela’s stam. Het was ook zijn bijnaam, voorbehouden aan vertrouwelingen, vrienden en bondgenoten. Deze zesdelige miniserie vertelt het verhaal van Nelson Mandela door zijn meest intieme relaties, vriendschappen en politieke allianties. In het bijzonder de twee mannen die aan zijn zijde bleven gedurende zijn legendarische strijd tegen de onderdrukking en zijn meest duistere periode.

1. Part 1: Troublemaker and Defiance
  2. Part 2: Spear of the Nation and Total Strategy
  3. Part 3: Brains Not Blood and A New World

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.