Mijn Series +

Storage Wars: New York - Seizoen 1 (2013)

Reality

ontwikkeld door Thom Beers, Philip D. Segal, Jeff Conroy, Dolph Scott, David McKillop, Elaine Frontain Bryant en Fred Grinstein
met Joe Pauletich, John Luke en de stem van Thom Beers

Wanneer de huur van een bepaalde opslagruimte niet op tijd betaald wordt, mag de inhoud van deze locker middels een veiling verkocht worden. In Storage Wars: New York worden een aantal mensen gevolgd die gedreven zijn in het opkopen van dergelijke lockers. Het doel van deze mensen is om uiteindelijk winst te maken door het doorverkopen van deze spullen. Het gaat er niet altijd even netjes aan toe tijdens de veilingen en de emoties kunnen hoog oplopen.

1. Beg, Borough, or Steal
  2. Lady Luck Comes to Harlem
  3. Straight Outta Connecticut
  4. The Shore Thing
  5. Long Island City of Dreams
  6. I've Got a Bridge to Sell You in Brooklyn

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.