• 10.795 nieuwsartikelen
  • 162.330 films
  • 10.192 series
  • 29.837 seizoenen
  • 614.968 acteurs
  • 193.272 gebruikers
  • 8.985.579 stemmen
Avatar
 

Welke leeftijd wordt gehanteerd bij bepaalde series?

zoeken in:
avatar van Geralt of rivia_mm

Geralt of rivia_mm

  • 24 berichten
  • 0 stemmen

Stranger Things.

Ik heb game of thrones net gezien ben 14 lees veel boeken van stephen king dit zou een leuke serie moeten zijn maar hoe heftig en eng is deze serie als ik stephen king lees en game of thrones net heb gezien groetjes geralt van rivia


avatar van HALVE TAMME.

HALVE TAMME. (moderator series)

  • 13429 berichten
  • 1202 stemmen

.

Mijn mening is dat de serie prima voor een 14-jarige te bekijken is. Netflix geeft 16 jaar aan. De serie beschikt wel over goeie schrikmomenten. Dus: beware! Laat je ouders 2 of 3 afleveringen met z'n tweeën kijken en laat hun het laatste oordeel geven. Good luck . Maar he! Eventueel 2 jaar moeten wachten. De tijd gaat snel, als je vlug met je ogen knippert ben je binnen no-time in 2021 Geralt


avatar van Geralt of rivia_mm

Geralt of rivia_mm

  • 24 berichten
  • 0 stemmen

Dankje ik zal mijn ouders er een keer naar laten kijken


avatar van Esteban

Esteban

  • 3595 berichten
  • 1813 stemmen

Stranger Things is echt wel goed te doen voor een 14-jarige. Zeker wanneer die Stephen King leest. (goed zo) En persoonlijk ervaar ik de serie veel meer als spannend en intrigerend op entertainende wijze dan zogenaamd écht griezelig. Dit is best wel braaf, imo.

Maar ik ben dan ook in de jaren 80 geboren, toen horror-films hoogtij vierden. Er werd toen niet echt aan leeftijdslabels gedaan, denk ik. (of niemand keek er naar om) Wij mochten naar zowat alles kijken toen ik klein was. En oja, 80s-filmverwijzingen spotten natuurlijk! Al lijkt dat mij wat moeilijk op die leeftijd.



avatar van Esteban

Esteban

  • 3595 berichten
  • 1813 stemmen

Ah, kijkwijzers. Die zijn er om te negeren, toch?


avatar van Geralt of rivia_mm

Geralt of rivia_mm

  • 24 berichten
  • 0 stemmen

Esteban schreef:

Stranger Things is echt wel goed te doen voor een 14-jarige. Zeker wanneer die Stephen King leest. (goed zo) En persoonlijk ervaar ik de serie veel meer als spannend en intrigerend op entertainende wijze dan zogenaamd écht griezelig. Dit is best wel braaf, imo.

Maar ik ben dan ook in de jaren 80 geboren, toen horror-films hoogtij vierden. Er werd toen niet echt aan leeftijdslabels gedaan, denk ik. (of niemand keek er naar om) Wij mochten naar zowat alles kijken toen ik klein was. En oja, 80s-filmverwijzingen spotten natuurlijk! Al lijkt dat mij wat moeilijk op die leeftijd.

welke 80s filmverwijzingen dan heb veel oude film gezien back to tbe future e.t. little shop of horrors gremlins jurrassic park starwars startrek ghostbusters alle delen


avatar van Miszmi

Miszmi

  • 3240 berichten
  • 598 stemmen

Mijn zoon is 12 en is ook aan deze serie begonnen. Ik was in de veronderstelling dat de kijkwijzer 12 was, totdat mijn zoon mij erop wees dat het 16 is. Nu doe ik eerlijk gezegd weinig met de kijkwijzer en bekijk ik vaak dingen eerst zelf. Stranger Things seizoen 1 heb ik zelf gezien en ik zie geen problemen voor een 14-jarige om dit te zien. Mijn zoon is angstig aangelegd, geeft aan de serie spannend te vinden op een positieve manier. Ondervindt geen last van deze serie. Het is een goed idee om je ouders eerst te laten kijken of hen te vragen om samen met jou te kijken.


avatar van Geralt of rivia_mm

Geralt of rivia_mm

  • 24 berichten
  • 0 stemmen

Bij Overig > Overige tv-programma's > Leeftijd van de serie grimm:

Ma zegt dat het een leuke serie is ze kent het van kennissen ze wilt het gaan kijken met me ben 14 net game od thrones gezien en shannara chronichles is deze serie ook leuk


avatar van horizons

horizons

  • 5655 berichten
  • 2322 stemmen

Geralt of rivia_mm schreef:

Ma zegt dat het een leuke serie is ze kent het van kennissen ze wilt het gaan kijken met me ben 14 net game od thrones gezien en shannara chronichles is deze serie ook leuk

Interpunctie! Ook op die leeftijd van belang.

Als je GoT hebt gekeken moet dit ook wel kunnen.


avatar van Geralt of rivia_mm

Geralt of rivia_mm

  • 24 berichten
  • 0 stemmen

horizons schreef:

(quote)
Interpunctie! Ook op die leeftijd van belang.

Als je GoT hebt gekeken moet dit ook wel kunnen.

heb het nooit goed geleerd toen ik op school zat sorry groet geralt of rivia


avatar van horizons

horizons

  • 5655 berichten
  • 2322 stemmen

Geralt of rivia_mm schreef:

(quote)
heb het nooit goed geleerd toen ik op school zat sorry groet geralt of rivia

Da's jammer. Maar je bent nog even schoolplichtig dus nog tijd om het te leren.


avatar van HALVE TAMME.

HALVE TAMME. (moderator series)

  • 13429 berichten
  • 1202 stemmen

Discussie 'welke leeftijd wordt gehanteerd bij bepaalde series?' graag on-topic houden.

Bvd.


avatar van horizons

horizons

  • 5655 berichten
  • 2322 stemmen

Oké en oké.


avatar van Geralt of rivia_mm

Geralt of rivia_mm

  • 24 berichten
  • 0 stemmen

HALVE TAMME. schreef:

Discussie 'welke leeftijd wordt gehanteerd bij bepaalde series?' graag on-topic houden.

Bvd.

oke zal het de volgende keer doen vertel mensen gelijk se waarheid meestal want ik hou niet van liegen dit is de reden van mijn slechte handschrift en soms de slechte zinsopbouw groet geralt of rivia


avatar van HALVE TAMME.

HALVE TAMME. (moderator series)

  • 13429 berichten
  • 1202 stemmen

.

Eerlijkheid duurt het langst

Nu graag weer on-topic blijven.


avatar van ZAP!

ZAP!

  • 5103 berichten
  • 3549 stemmen

Esteban schreef:

Ah, kijkwijzers. Die zijn er om te negeren, toch?

Ja, gezond verstand werkt meestal het beste, maar dat is tegenwoordig een schaars goed aan het worden, lijkt het.


avatar van NRT

NRT

  • 800 berichten
  • 439 stemmen

Geralt of rivia_mm schreef:

Stranger Things.

Ik heb game of thrones net gezien ben 14 lees veel boeken van stephen king dit zou een leuke serie moeten zijn maar hoe heftig en eng is deze serie als ik stephen king lees en game of thrones net heb gezien groetjes geralt van rivia

Vergeleken met Game of Thrones is Stranger Things net zo heftig als Samson en Gert. Je kan Stranger Things perfect aan als je Game of Thrones gewoon bent.


avatar van Geralt of rivia_mm

Geralt of rivia_mm

  • 24 berichten
  • 0 stemmen

Ben nu stranger things aan het kijken en het is helemaal niet schokkend of doodeng maar meer spannend


avatar van HALVE TAMME.

HALVE TAMME. (moderator series)

  • 13429 berichten
  • 1202 stemmen

Nice. Bij welke aflevering ben je nu?


avatar van Geralt of rivia_mm

Geralt of rivia_mm

  • 24 berichten
  • 0 stemmen

Hoofdstuk 7 mijn moeder wist niet eens dat deze serie vanaf 16 was ze vond het enorm overdreven na de twee afleveringen die ze heeft gezien deze serie is echt wel geschikt groet geralt of rivia


avatar van Geralt of rivia_mm

Geralt of rivia_mm

  • 24 berichten
  • 0 stemmen

Vanaf welke leeftijd spartacus heb game of thrones al gezien en is dit verglijkbaar .


avatar van ZAP!

ZAP!

  • 5103 berichten
  • 3549 stemmen

Op Netflix zie ik vanaf 16 jaar, maar dat staat er ook bij GOT...


avatar van Geralt of rivia_mm

Geralt of rivia_mm

  • 24 berichten
  • 0 stemmen

Weet iemand de leeftijd van de serie black sails en of die leuk is ben een groot fan van GOT en 14 jaar . Gr geralt of rivia


avatar van HALVE TAMME.

HALVE TAMME. (moderator series)

  • 13429 berichten
  • 1202 stemmen

.

Kijkwijzer classificatie van Black Sails.

Geralt of rivia_mm schreef:

En of die leuk is?

Kwestie van even de berichten doornemen ?

Black Sails.


Gast

  • berichten
  • stemmen

Let op: In verband met copyright is het op TvMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.