• 8.985.515 stemmen

Golden Globes 2018

Golden Globes Nominaties - The New York Times

Freddie Highmore mengt zich in de categorie beste acteur in een dramaserie met The Good Doctor. Wat mij betreft veel te laat na zijn glansrol in Bates Motel.

avatar van Teejey_mm

Teejey_mm

Yes, nominatie voor Katherine Langford! En natuurlijk alle sterren in Big Little Lies.

De Golden Globes zijn morgenavond. Vooral benieuwd wie mannelijke hoofdrol in een serie wint, nu Kevin Spacey, Rami Malik en Billy Bob Thorton er niet bij zitten.

Als je Malek en Thornton in één adem noemt met Spacey, vrees ik het ergste, maar zij zijn dus niet vanwege #metoo afgevallen, begrijp ik.

beek0369 nee gelukkig is dat niet het geval. Ik doelde meer op het feit dat die drie acteurs de laatste jaren de frontrunners waren. Dit jaar zaten er voornamelijk nieuwe namen, op Liev Schreiber na, die voor de zoveelste keer de Globe aan hem voorbij ziet gaan.

Okay. Ik volg de Globes verder niet zo.

Wellicht dat de naam van het topic even aangepast moet worden, maar de 2021 nominaties zijn ook bekend: Nomimaties. Vooral veel voor The Crown.