• 10.794 nieuwsartikelen
  • 162.329 films
  • 10.192 series
  • 29.834 seizoenen
  • 614.968 acteurs
  • 193.272 gebruikers
  • 8.985.515 stemmen
Avatar
 

Golden Globes 2018

zoeken in:
avatar van brawljeff

brawljeff

  • 2772 berichten
  • 3163 stemmen

Golden Globes Nominaties - The New York Times

Freddie Highmore mengt zich in de categorie beste acteur in een dramaserie met The Good Doctor. Wat mij betreft veel te laat na zijn glansrol in Bates Motel.


avatar van Teejey_mm

Teejey_mm

  • 182 berichten
  • 0 stemmen

Yes, nominatie voor Katherine Langford! En natuurlijk alle sterren in Big Little Lies.


avatar van brawljeff

brawljeff

  • 2772 berichten
  • 3163 stemmen

De Golden Globes zijn morgenavond. Vooral benieuwd wie mannelijke hoofdrol in een serie wint, nu Kevin Spacey, Rami Malik en Billy Bob Thorton er niet bij zitten.



avatar van ZAP!

ZAP!

  • 5103 berichten
  • 3549 stemmen

Als je Malek en Thornton in één adem noemt met Spacey, vrees ik het ergste, maar zij zijn dus niet vanwege #metoo afgevallen, begrijp ik.


avatar van brawljeff

brawljeff

  • 2772 berichten
  • 3163 stemmen

beek0369 nee gelukkig is dat niet het geval. Ik doelde meer op het feit dat die drie acteurs de laatste jaren de frontrunners waren. Dit jaar zaten er voornamelijk nieuwe namen, op Liev Schreiber na, die voor de zoveelste keer de Globe aan hem voorbij ziet gaan.


avatar van ZAP!

ZAP!

  • 5103 berichten
  • 3549 stemmen

Okay. Ik volg de Globes verder niet zo.


avatar van brawljeff

brawljeff

  • 2772 berichten
  • 3163 stemmen

Wellicht dat de naam van het topic even aangepast moet worden, maar de 2021 nominaties zijn ook bekend: Nomimaties. Vooral veel voor The Crown.


Gast

  • berichten
  • stemmen

Let op: In verband met copyright is het op TvMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.