menu

Series / Nieuws / Lord of the Rings (tv-serie)

zoeken in:
Amazon koopt televisierechten Lord of the Rings | NU.nl

We gaan blijkbaar toch sneller dan verwacht terugkeren naar Middle Earth. Het gaat zich afspelen vóór de gebeurtenissen van de eerste trilogie. Ben benieuwd! Als het goed is kunnen we dit over een paar jaar in Nederland bekijken via Amazon Prime.

Keert Ian McKellen terug als Gandalf in 'Lord of the Rings'? - Serietotaal.nl

Dit zou wel episch zijn. 1 van de meest memorabele filmpersonages in mijn ogen. Zou hem graag weer in de serie zien. Kan ook prima, want hij is als personage zo oud dat hij prima in een prequel mee kan doen.

Dat zou de serie voor mij toch wat interessanter maken, stukje koppeling met de bestaande reeks. Ik heb verder eigenlijk (nog) weinig feeling voor de serie. Iets wat Jackson juist zo goed deed was die sfeer overbrengen, vraag mij af hoe goed dat in serie formaat gaat werken.

snt
Ik vraag me af wat het verhaal wordt en waar het speelt. We weten allemaal hoe het afloopt, dus daar zit niemand op te wachten. Interessanter zou zijn om een mix te maken van de oude mythologie zoals die beschreven is in de Silmarilion en de avonturen die zijn weggelaten in de films van Jackson. Over de achtergrond van de helden en schurken uit de Ban van de ring. Niet meer van die prut die Jackson leverde met de Hobbit serie, geen kinderfilms. Daar lijkt me gezien het totaalaanbod van series ook geen vraag naar. Meer in de range van GOT en Vikings.

Ik zat eens te googelen of er nog nieuws was. Bijna niks het afgelopen half jaar.

Dit artikel is overigens wel aardig om te lezen:

What we know about the Lord Of The Rings Amazon TV series | Metro News - metro.co.uk

geplaatst:
Is er meer informatie over wat amazon met de producenten gaat doen?

Gast
geplaatst: vandaag om 13:47 uur

geplaatst: vandaag om 13:47 uur

Let op: In verband met copyright is het op TvMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.