• 10.800 nieuwsartikelen
  • 162.332 films
  • 10.195 series
  • 29.838 seizoenen
  • 614.983 acteurs
  • 193.279 gebruikers
  • 8.985.990 stemmen
Avatar
 

Video on Demand - VOD

zoeken in:
avatar van ZAP!

ZAP!

  • 5103 berichten
  • 3549 stemmen

Ben aan het dubben over het kado doen van een abonnement. Wie kan me adviseren welk abonnement (HBO, Netflix, Videoland, wat dan ook) de meeste en beste misdaadseries aanbiedt? Liefst ook de oudere detective-series, waar we echter al heel veel van gezien hebben...

Ik weet dat dit waarschijnlijk niet het beste topic is voor deze vraag, maar welke dan evt. wel?


avatar van The Oceanic Six

The Oceanic Six

  • 59141 berichten
  • 3918 stemmen

ZAP! schreef:

Ben aan het dubben over het kado doen van een abonnement. Wie kan me adviseren welk abonnement (HBO, Netflix, Videoland, wat dan ook) de meeste en beste misdaadseries aanbiedt? Liefst ook de oudere detective-series, waar we echter al heel veel van gezien hebben...

Ik weet dat dit waarschijnlijk niet het beste topic is voor deze vraag, maar welke dan evt. wel?

Dat kunnen wij toch nauwelijks met deze info?

Kijken de mensen die je het wil geven liever Nederlandse series? Dan Videoland. Meer internationaal met grote bekende titels? Netflix. Zoeken ze iets meer kwaliteitsseries in een wat trager tempo? HBO.

Met Netflix geef je denk ik de grootste zekerheid cadeau, daar zit echt voor iedereen wel mooie content bij. Ook misdaadseries/films.


avatar van ZAP!

ZAP!

  • 5103 berichten
  • 3549 stemmen

Bij De Site > Algemeen > Het grote opmerkingen / feedback topic:

The Oceanic Six schreef:

Dat kunnen wij toch nauwelijks met deze info?

Heb je toch net wel gedaan. Dank!

Uiteraard ga ik zelf ook nog wel even verder op onderzoek uit.


Gast

  • berichten
  • stemmen

Let op: In verband met copyright is het op TvMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.