menu

Filmdragers en apparatuur / Koop en ruil / Te koop: Ultimate Film Noir Collection 5DVD

zoeken in:
IQ160
Ultimate Film Noir Collection

DVD1: Scarlet Street / Detour
DVD2: The Strange Love of Martha Ivers / Whistle Stop
DVD3: He Walked By Night / Trapped
DVD4: Impact / D.O.A.
DVD5: Quicksand / The Hitchhiker / Bonus: Best of Film Noir

Regiocode 2, geen ondertiteling.
DVD's in absolute nieuwstaat.
Prijs is €10,- , incl. verzendkosten (binnen NL).

Ook geen Engelse ondertiteling dus?

Ik heb die set. Geen ondertiteling, maar wel films in superslechte kwaliteit inclusief logo's in beeld.
Ik zou hem links laten liggen, er zijn betere Noir sets in omloop (zoals de boxen van Warner Brothers US)!

stephan73 schreef:
Ik heb die set. Geen ondertiteling, maar wel films in superslechte kwaliteit inclusief logo's in beeld.
Ik zou hem links laten liggen, er zijn betere Noir sets in omloop (zoals de boxen van Warner Brothers US)!

Da's geen goeie reclame

IQ160
Klopt idd., de transfer laat wat de meeste films wel wat te wensen over.
De enige twee met een degelijke transfer zijn Quicksand en Trapped.
Scarlet Street, Detour, Strange Love, Impact en D.O.A. zijn nog wel om aan te zien, maar Whistle Stop, He Walked By Night en The Hitch-Hiker zijn ronduit slecht. Dit zijn dan ook meteen de oudste films.
Maar wat wil je voor €1,- per film.

Hmz.. 't is dat ik zelf nog een kijkachterstand heb van meer dan 200 dvd's uit mijn collectie, anders is het voor dat bedrag inderdaad de moeite waard om de films tog een keer te zien (heb enkel Detour al gezien).

IQ160
OK, is verkocht, via pm.
Topic closed.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:47 uur

geplaatst: vandaag om 12:47 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.