• 143.234 films
  • 7.049 series
  • 21.393 seizoenen
  • 481.372 acteurs
  • 286.460 gebruikers
  • 8.228.538 stemmen

Oplichterij

zoeken in:

IcU

• 6785 berichten
  • 3051 stemmen

cinema. schreef:

(quote)

Maarja, dat verandert niks verder. Die kerel zal er ook wel niet van wakker liggen.

Nou, het was toch wel een aanwezig lid op mm...

Erwinner

• 33714 berichten
  • 3074 stemmen

Wie was het dan...

IcU

• 6785 berichten
  • 3051 stemmen

Er worden geen namen genoemd. Het heeft er even gestaan in het begin, maar is verwijderd

niethie

• 7283 berichten
  • 5808 stemmen

Vind toch wel dat het bekend gemaakt moet worden anders worden er op die manier misschien nog meer users opgelicht en als hij/zei ook nog eens meedoet aan de pakketservice is dat helemaal zorgwekkend, ben dus wel erg benieuwd wie het is (misschien kan iemand het me via pm laten weten ??)

kappeuter (crew films)

• 61901 berichten
  • 5062 stemmen

In het verleden is deze user laks geweest met ruilverzoeken.

Hier zijn we toen achterna gegaan en alles is toen alsnog goed afgehandeld.

Hij heeft nu alle schijn tegen, maar hij krijgt de kans dit alsnog in orde te maken.

reinepijn

• 40 berichten
  • 3 stemmen

rare gang van zaken

zo zijn er wel meer gebruikers

cinema.

• 230 berichten
  • 0 stemmen

606

• 23533 berichten
  • 10873 stemmen

moet hij zeggen

Pastichio Rocker

• 6345 berichten
  • 0 stemmen

Het zou leuk zijn als ... pardon, de user zich eens even meldde op MM om wat licht op de zaak te werpen. Nu blijft het gissen.

Scarecrow

• 563 berichten
  • 170 stemmen

Pastichio Rocker schreef:

Het zou leuk zijn als ... pardon, de user zich eens even meldde op MM om wat licht op de zaak te werpen. Nu blijft het gissen.

Als het goed is wordt het bij mij al opgelost, dus daar ben ik al wel blij mee. Aan een bevestiging of ontkenning had ik niet zoveel gehad, maar het was inderdaad handiger geweest als de communicatie of iets dergelijks beter was geweest (ook voor de reputatie van de ruiler zelf).

Goodfella_90

• 10378 berichten
  • 2319 stemmen

Reputatie?

niethie

• 7283 berichten
  • 5808 stemmen

Inderdaad, als iemand mij oplicht voor acht dvd's zouden ze hem van mij zonder pardon mogen bannen (ik haat oplichters, zielige mensen zijn dat) denk je dat hun ook maar een seconde nadenken over hoe fout ze wel niet zijn geweest.

speedy23

• 18926 berichten
  • 14043 stemmen

En rijk wordt je er ook al niet van.

Linn

• 3288 berichten
  • 3736 stemmen

Gedane zaken nemen geen keer. Je moet ook weten dat je niet zomaar blindelings iedereen kan vertrouwen. Je kent elkaar immers ook niet persoonlijk.

deTuinman

• 1186 berichten
  • 0 stemmen

maar het geval is ook dat hij mensen indirect oplicht

hij kan het niet mogelijk maken, mede door z'n jonge leeftijd kan hij niet de sociale vaardigheden hanteren die je hoort te hanteren

het is gewoon een onwetend kind

serpico

• 2900 berichten
  • 491 stemmen

En MM blijft volharden om zijn naam niet bekend te maken, om eventuele toekomstige gevallen te voorkomen? Waarom? Hij heeft dit toch over zichzelf uitgeroepen?

Als niet iedereen weet wie hij is kan hij mi gewoon doorgaan ...

Erwinner

• 33714 berichten
  • 3074 stemmen

Gewoon mailen, is gewoon openbaar op de mail.

serpico

• 2900 berichten
  • 491 stemmen

Heb ik ook gedaan. En ik heb ook een sterk vermoeden. Maar ik snap vooral niet waarom dit geheim gehouden moet worden. Als er toch achter te komen is, waarom er hier dan zo schuchtig over doen?

Drs. DAJA

• 4287 berichten
  • 4109 stemmen

deTuinman schreef:

maar het geval is ook dat hij mensen indirect oplicht

hij kan het niet mogelijk maken, mede door z'n jonge leeftijd kan hij niet de sociale vaardigheden hanteren die je hoort te hanteren

het is gewoon een onwetend kind

Mja, dat vind ik onzin. Zelfs een kind van 5 weet dat als je gaat ruilen je ook iets terug moet geven.En als je dat trucje meerdere keren achter mekaar flikt, waarbij je negatieve reactie's krijgt van de mensen waarmee je ruilt, weet je dondersgoed waar je mee bezig bent.

Ik zou zeggen geef die jongen nog één kans om z'n stuff recht te zetten en anders bannen en moderators van andere populaire fora op de hoogte stellen van wie hij is en wat hij doet.

deTuinman

• 1186 berichten
  • 0 stemmen

@ Drs. DAJA,

Die kans heeft hij al gehad. Een dikke maand geleden was dit precies weer zo. Zijn topic werd platgegooid en vervolgens gaven ze/we hem een kans. Nu doet hij het weer.

Nog een kans? nee, hij is sinds kort ook al van een ander filmforum weggeknikkert

Grindhouse

• 828 berichten
  • 1686 stemmen

Drs. DAJA schreef:

Ik zou zeggen geef die jongen nog één kans om z'n stuff recht te zetten en anders bannen en moderators van andere populaire fora op de hoogte stellen van wie hij is en wat hij doet.

Een brief naar z'n ouders sturen lijkt mij een veel betere maatregel. Dan heeft iedereen z'n dvd's waarschijnlijk zo terug.

Pastichio Rocker

• 6345 berichten
  • 0 stemmen

Erwinner schreef:

Gewoon mailen, is gewoon openbaar op de mail.

Ja, of PM'en.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

Grindhouse schreef:

(quote)

Een brief naar z'n ouders sturen lijkt mij een veel betere maatregel. Dan heeft iedereen z'n dvd's waarschijnlijk zo terug.

of ze moeten hem gewoon wat meer zakgeld geven zodat ie ze gewoon kan posten.

kappeuter (crew films)

• 61901 berichten
  • 5062 stemmen

User veron35 heeft zijn laatste kans niet gegrepen om zijn zaken alsnog in orde te brengen.

Zeer vervelend dat er een aantal mensen gedupeerd zijn.

Er waren eerder ook een aantal klachten, maar toen was hij zijn afspraken uiteindelijk wel nagekomen.

De user is geband.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.