• 155.327 films
  • 9.292 series
  • 27.638 seizoenen
  • 604.185 acteurs
  • 345.950 gebruikers
  • 8.758.220 stemmen

Full Metal Jacket te ruil!

zoeken in:

MXO

• 1449 berichten
  • 516 stemmen

Ik heb Full Metal Jacket van Stanley Kubrick te ruil! Regio 1, Nederlands ondertitelt, de Stanley Kubrick collection. PM me als je intresse hebt.

MXO

• 1449 berichten
  • 516 stemmen

MXO schreef:

Ik heb Full Metal Jacket van Stanley Kubrick te ruil! Regio 1, Nederlands ondertitelt, de Stanley Kubrick collection. PM me als je intresse hebt.

Niemand voor deze toptitel? Een echte Kubrick en op nummer 69 in de top250!

MaNiAc E

• 154 berichten
  • 413 stemmen

vrees dat de echte filmkijkers die film allang hebben

Stennis

• 7 berichten
  • 61 stemmen

Hoi,

ik ben een ervaren kijker, maar nog beginnend DVD verzamelaar. Ik heb weinig criterea, films die bij mij om wat voor reden dan ook zijn blijven hangen, mogen in mijn "privé collectie" worden opgenomen.... Full Metal Jacket is er 1 van. Weet niet wat je wil ruilen, misschien wil je hem wel verkopen in dat geval, weet dat ie voor een habbekrats bij de kruidenier ligt. Enige films die ik in het andere geval wel kwijt wil:

2001: A Space Odyssee

Dillinger & Capone

Hoffa

The Hitchcock Platinum Collection (5 DVD's met 9 films, niet de meest bekende van onze Alfred, m.u.v. The Man Who Knew Too Much)

Groet,

Dennis

MXO

• 1449 berichten
  • 516 stemmen

Hij was al weg, Slotje Graag!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.