• 155.327 films
  • 9.292 series
  • 27.638 seizoenen
  • 604.159 acteurs
  • 345.936 gebruikers
  • 8.758.157 stemmen

holocaust

zoeken in:

missy43

• 7 berichten
  • 2 stemmen

ik ben op zoek naar de dvd van de holocaust met de familie weiss

Stevo

• 499 berichten
  • 429 stemmen

Bij Play hebben ze een 4-dvd box hiero, maar geen nl subs. Hopelijk komt er nog een Nederlandse versie, want ik heb deze serie altijd al eens willen zien. Hij is ooit wel in Nederland op VHS uitgebracht.

robertinho

• 791 berichten
  • 1968 stemmen

Op marktplaats is iemand die een versie van de tv op dvd heeft gezet, daar heeft m'n moeder 'm ook vandaan.

Stevo

• 499 berichten
  • 429 stemmen

Die heb ik ook al een aantal keren gezien op marktplaats. Is de kwaliteit een beetje goed?

robertinho

• 791 berichten
  • 1968 stemmen

Ik heb zelf alleen stukjes gezien als ik toevallig langsliep. Maar de kwaliteit is niet bijster goed volgens mij, echt van tv op video, naar een dvd, zoiets ofzo. Maar volgens mij is het het enige alternatief wat je hebt.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.