• 12.163 nieuwsartikelen
  • 165.379 films
  • 10.671 series
  • 30.840 seizoenen
  • 622.705 acteurs
  • 194.842 gebruikers
  • 9.092.222 stemmen

Frida & Gattaca

zoeken in:

IQ160

• 112 berichten
  • 0 stemmen

Hoef ik niet meer.

Mocht er iemand zijn die geïnteresseerd is in een van beide titels, post dan hier je reactie en pm je naw. Eerste reactie telt. Stuur ze gratis naar je op, voor de duidelijkheid.

Overigens, de DVD's zijn nieuw, R2, geen NL, wel E subtitles.

IQ160

• 112 berichten
  • 0 stemmen

'Frida' is weg, eindelijk.

Typisch toch, zelfs als het gratis is kom ik er amper vanaf.

neo

• 15407 berichten
  • 9635 stemmen

Omdat dat weer erg onbetrouwbaar klinkt Mensen die dit normaal doen hebben het dan over video's die je gratis kan ophalen. Snap zelf ook niet waarom je ze gratis zou willen opsturen. Laat dan tenminste nog de verzendkosten vergoeden door de ontvanger

IQ160

• 112 berichten
  • 0 stemmen

'Gattaca' is ook weg.

Topic closed.

neo schreef:

Omdat dat weer erg onbetrouwbaar klinkt Mensen die dit normaal doen hebben het dan over video's die je gratis kan ophalen. Snap zelf ook niet waarom je ze gratis zou willen opsturen. Laat dan tenminste nog de verzendkosten vergoeden door de ontvanger

En dan kijk je naar je bankafschrift en zie je dat er € 1,56 bijgeschreven is, nou, daar word ik me toch een partij blij van!

Als iemand er iets voor terug wil geven ben ik daar uiteraard niet vies van, maar zo niet, dan niet.

Ik zie overigens niet in wat er onbetrouwbaar aan klinkt, ik geef toe, het is niet gebruikelijk, maar het lijkt me onmogelijk iemand te flessen door hem gratis wat op te sturen.

Wat ík weer slecht begrijp is dat sommige lieden krampachtig proberen een of andere suffe titel die ze bij de Blokker in de opruiming gekocht hebben trachten te ruilen, waarbij de portokosten de waarde van de DVD ontstijgen.

kos

• 46242 berichten
  • 8539 stemmen

Oke, slotje.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.