menu

Film / Algemeen / Het grote advies topic: niet kijken naar die films

zoeken in:
606
Ik dacht deze topic is er niet wel bestaat er miskoop maar,

Wat dacht je van waarschuwingstopic voor films die je niet moet zien.
Zo kan je op voorhand kijken welke films er slecht zijn en waarom, zodat je zelf een keuze kan maken,

Zo heb ik net deze Big Bag of Money (2009) gezien
Poster was best leuk en denk actie gaaf en dan kom je bedrogen uit zeg ik je

Mijn reactie op de film

Deze poster is bedrog voor de film die je te zien krijgt.
Wat de poster doet vermoeden is een vette actie film met schieten, explosie en spanning.

Wat je te zien krijgt is een reallife soap met cam camera zo slecht gefilmd, zeer slecht geluid amper of al helemaal geen explosie en paar kogels.

Verhaal is voorspelbaar en totaal geen spanning opbouw.
Zeer amaturistisch acteerwerk.
Leek wel op Big brother outsite world programma.

Kortom laat je niet bedriegen kijk niet.

IcU
Ik zie de toegevoegde waarde niet. Als je interesse in de film hebt en je kijkt naar de score heb je toch al een advies? En dat dan van honderden users. Dan bekijk je wat comments e.d. Daar gaat deze hele site om...

606
IcU schreef:
Ik zie de toegevoegde waarde niet. Als je interesse in de film hebt en je kijkt naar de score heb je toch al een advies? En dat dan van honderden users. Dan bekijk je wat comments e.d. Daar gaat deze hele site om...

Vind het wel handig toch sneller als alle reacties te lezen.
Het kan hier toch kort en krachtig omschreven worden.

Beetje zinloos topic....

doe normaal
clockwork72 schreef:
Beetje zinloos topic....

Dan kan je bijna alle topics zinloos vinden.

IcU
606 schreef:
(quote)

Vind het wel handig toch sneller als alle reacties te lezen.
Het kan hier toch kort en krachtig omschreven worden.

Kan in het topic bij de film ook. Gebeurt zo vaak. In dit topic kan het snel onoverzichtelijk worden als meerde mensen gaan adviseren. Bij de updates zie je het bij de betreffende film staan en niet van alles door elkaar..

Maar misschien ben ik een van de weinige die zo denkt en draait het wel op iets handigs uit...

606
doe normaal schreef:
Dan kan je bijna alle topics zinloos vinden.

Dankje ik vond het een goed idee voor de overzicht.
En logisch ga je bij de film zelf ook lezen alleen,
Als hier een film staat net als die ik plaatste ga je naar de desbetreffende film en ga je lezen.
Dit topic moet eigenlijk opzetje zijn naar.

@ IcU hoop dat ik eens een leuk idee heb dat handig is

Ik ben het er wel mee eens eigenlijk. Als ik wil weten of de film 'Ladder 49 ' slecht is, lees ik de recensies wel bij de film zelf. Wat heb je er aan om hier allemaal gebitch op films te lezen?

Vind het maar raar hoor. Zeker de titel, 'Het grote advies'. Maak er dan het grote teleurstellingen topic van ofzo, als dat al niet bestaat.

IcU
Teleurstellingen topic kan. Dan is het vooral interessant om teleurstellingen te posten die als 'goed' gezien worden (voor mij persoonlijk is dit bv trainspotting). Hoewel je hiervoor ook naar de betreffende film kunt gaan...

kappeuter (crew)
Toch een overbodig topic. Als iemand een film enorm vindt tegenvallen hoort dat bij de betreffende film geplaatst te worden.
Dat is de opzet van de site.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 23:16 uur

geplaatst: vandaag om 23:16 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.