- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Filmstudio The Asylum
Filmstudio The Asylum
Steve-a
-
- 328 berichten
- 0 stemmen
Holy sh*t! Wat een trieste studio! Ze zouden toch niet mee willen liften op andere succesen?
The Terminators (nu ze de nieuwe aan het schieten zijn)
The Day the Earth Stopped (The Day the eath stood still)
100 Million BC (10000 bc)
Allan Quatermain and the Temple of Skulls (indiana jones and the kingdom of the crystal skull)
War of the Worlds 2: The Next Wave
2012 Doomsday (doomsday)
I Am Omega (i am legend)
Transmorphers (transformers)
Snakes on a Train (Snakes on a plain)
Pirates of Treasure Island (Pirates of the Carrabien)
The Da Vinci Treasure (the da vinci code)
War of the Worlds (raad eens...)
Kunnen ze niet aangeklaagd worden?
Steve-a
-
- 328 berichten
- 0 stemmen
Nog een paar leuke gevonden...
AVH: Alien vs. Hunter
The Hitchhiker
Legion of the Dead
Check ook even deze trailers:
http://www.youtube.com/watch?v=bSxMYkXq67A (monster)
http://www.youtube.com/watch?v=e2-6XdiR1iI&feature=related (TRANSMORPHERS)
http://www.youtube.com/watch?v=jWskbJrz1T8&feature=related (I am omega)
starbright boy (moderator films)
-
- 21290 berichten
- 4461 stemmen
Reken maar dat ze hun jurische zaakjes slim voor elkaar hebben. Ik ben ervan overtuigd dat ze daar iemand voor in dienst hebben.
The Asylum produceert films voor de koopjesbakken van Amerikaanse megawarenhuizen. Het gaat ze volgens mij erg goed want ik las laatst dat ze steeds vaker (kleinere) sterren op hun retour casten ipv totaal onbekende figuren. Je kunt het ook zien op MM, waar veel van die Asylum-films meer stemmen hebben dan vergelijkbaar Amerikaans B-spul.
gotti
-
- 14029 berichten
- 5643 stemmen
Het lijkt me allemaal enorm lollig. Ga er binnenkort maar eens naar op zoek...
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3630 stemmen
Zie er de lol wel van in eigenlijk, je bent ook niet de aller slimste als je deze films verward met de "echte" films. Vind de posters altijd wel gaaf, helaas zijn de film van een net iets te slechte kwaliteit om er echt voor te gaan zitten. Daar is mijn too watch lijst te groot voor. Gave naam ook voor je studio!
starbright boy (moderator films)
-
- 21290 berichten
- 4461 stemmen
Dit is de geniaalste. Meeliften op twee films met één productie, door simpelweg de titels achter elkaar te zetten.
C. Thomas Howell speelt èn regisseert tegenwoordig voor ze. Begin jaren '80 gold hij nog als een groot talent. Edward Furlong (American History X, Terminator) maakte een schijnbaar abominabel Crow-vervolg bij The Asylum. Voormalige actieheld Lorenzo Lamas, Family Ties-papa Michael Gross, Duitse held Udo Kier, Christopher Atkins (The Blue Lagoon) en zo nog een aantal voornamelijk oude-Tv en/of tienersterretjes duiken er op. Ze hebben ook duidelijk een eigen acteursstal. Er zijn mensen die al een stuk of zes Asylum films hebben gedaan.
Quentin
-
- 10188 berichten
- 8384 stemmen
Ik juig het alleen maar toe, moet me ook maar eens op de betreffende films gaan storten.
kos
-
- 46075 berichten
- 8459 stemmen
Vind het wel grappig. Maar natuurlijk wel erg raar als je die films ook daadwerkelijk gaat bekijken. Want het is sowieso complete bagger.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3151 stemmen
De vraag is: zijn deze films zo slecht dat ze weer grappig zijn? Alleen dan zijn ze de moeite waard.
BlueJudaskiss (moderator films)
-
- 11454 berichten
- 4880 stemmen
De enige die ik van hun heb gezien was the Da Vinci Treasure, en die was gewoon erg saai. Maar toch...ik heb er niets op tegen. Zo veel films die leentjebuur spelen bij andere films. Zij doen het alleen iets opvallender. Het lijkt me ook een goede plek om films te leren maken.
Chainsaw
-
- 8580 berichten
- 3418 stemmen
Blijf het erg grappig vinden, die Asylum.
Best leuk om een beetje te volgen waar ze nu weer mee komen. Zo heerlijk niet subtiel dat het gewoon leuk is. Vraag me af of het veel voorkomt dat men in de supermarkt snel even zo'n film meepikt en denkt het origineel te hebben. De man van de videotheek waarschuwde me in ieder geval netjes dat ik niet Spielberg's versie had toen ik War of the Worlds meenam. Maar ja, wist hij veel dat ik even benieuwd was naar zo'n beruchte film van The Asylum.
kingxxl
-
- 80 berichten
- 124 stemmen
Na wat trailers gezien te hebben lijken mij het wel lollige films. Zijn ze ook in Nederland te koop?
Lui (crew films)
-
- 3406 berichten
- 10039 stemmen
Helaas niet. Ik heb er wel een aantal gezien, vandaag nog een toevallig. Ik haal ze altijd maar via het internet binnen en dan kijk ik ze op de computer.
Chainsaw
-
- 8580 berichten
- 3418 stemmen
Een aantal zijn gewoon in Nederland te huur en te koop.
Reinoir
-
- 682 berichten
- 449 stemmen
lekkerheid ik ga ze allemaal dow....... uhh.. huren ^^ trouwens hier een plaatje van alle films die asylum te bieden heeft:
dave
-
- 1079 berichten
- 885 stemmen
Asylum reclame
dominion
-
- 4062 berichten
- 0 stemmen
The Terminators, Transmorpers 1 en 2,Pirates of Treasure Island en Death Racers zijn voor 10 euro per stuk bij de free record shop op Blu Ray verkrijgbaar.
kos
-
- 46075 berichten
- 8459 stemmen
Overigens stond er vorige week of 2 weken geleden een uitstekend en vermakelijk stuk in de Volkskrant over The Asylum geschreven door onze eigen Goodfella.
Onderhond
-
- 87215 berichten
- 11969 stemmen
Jammer genoeg verbergen ze zich steeds meer en meer achter degelijk gePhotoshopte posters en semi-kwalitatieve trailers. Best dat er een markt is voor dit soort films, maar andere mensen ongewild opzadelen met dit soort Z-films vind ik maar magertjes.
schram101
-
- 16440 berichten
- 2017 stemmen
mikey
-
- 28328 berichten
- 4915 stemmen
lekkerheid ik ga ze allemaal dow....... uhh.. huren ^^ trouwens hier een plaatje van alle films die asylum te bieden heeft:
kappeuter (crew films)
-
- 72619 berichten
- 5778 stemmen
Night's Watch
-
- 1212 berichten
- 1200 stemmen
Nazis at the Center of the Earth, Apocalypse Pompeii, San Andreas Quake & Sharknado tot nu toe gezien.
Apocalyse pompeii en San Andreas Quake zijn beiden inderdaad erg slecht, films waar je eigenlijk niks mee kunt. Nazis at the Center of the Earth en voornamelijk Sharknado vond ik daar in tegen nog redelijk vermakelijk. Al voel ik totaal geen behoefte om Sharknado 2/3/4 ook te gaan kijken.
Eigenlijk heb ik bij geen enkele ''Asylum'' film de behoefte deze te zien, maar ik zal er vast nog wel weer eens één meepakken. Waarschijnlijk met vrienden en wat biertjes, dan zijn ze het best te behappen.